kan geen mail binnenhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nikita70

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2005
Ik kan al anderhalve dag geen mail binnenhalen via outlook. Heel soms lukt het, maar meestal gebeurt er of niets of ik krijg een foutmelding dat het wachtwoord niet klopt. Mijn wachtwoord is al jaren hetzelfde, dus dat is het niet.
Als ik naar www.hetnet.nl ga en daar mijn mail binnenhaal, lukt dat soms ook niet.
Ik denk dus dat het met hetnet te maken heeft. Ik heb geprobeerd te bellen met de helpdesk, maar die is overbezet, ik kom er niet doorheen. Ik heb al twee mailtjes naar hetnet gestuurd, maar tot nu toe nog geen reactie.

Heeft iemand tips? Verder doet alles het op mijn pc, internet, mns, alles doet gewoon normaal, behalve dus e-mail binnenhalen. versturen lukt wel trouwens.

groeten Ellen

Vanavond ook iemand aan de telefoon gehad die het zelfde probleem heeft.
Dus dan denk ik aan een storing bij hetnet.
heb je al op de website van hun gekeken.

net even gekeken bij het net:

Onderwerp: Grote drukte e-mail verzenden en ontvangen
Tijdstip Melding: 22-11-2005 21:23
Korte uitleg: Als gevolg van grote drukte op ons e-mail platform kan het voorkomen dat u hinder ondervind bij het versturen en of ontvangen van e-mail. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om het probleem te verhelpen.

Laatst bewerkt:
Ja, ik heb bij storingen gekeken, maar er werd alleen gister een storing vermeld. Dat je tijdelijk geen mail kon ontvangen. Maar nu staat er niets meer over een storing. En op teletekst sbs6 pagina 444 staat ook niets vermeld. Vreemd he?
Ik denk dat het wel haast aan hetnet moet liggen.
Denken jullie dat het lang duurt voordat hetnet het heeft opgelost?

groeten Ellen

Heb je mijn aanpassing gelezen in het bericht hierboven.
er is wel degelijk een melding.

Oh, dan staat die melding er net op zeker.
Hm, even geduld hebben dus... zucht....

Ik vind wel dat het erg lang duurt voordat het hersteld is. Ik kan nu wel via webmail van hetnet mijn mail binnenhalen, maar via outlook krijg ik nog steeds meldingen dat mijn wachtwoord e.d. niet klopt,

Vreemd. Waarom moet het zo lang duren..?

een ongeduldige Ellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan