kan geen mail meer ontvangen op mijn Nokia N97

Status
Niet open voor verdere reacties.

nikkynik

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2009
Hallo,

Ik heb sinds kort een Nokia N97 mini, en ik ben er erg blij mee. ik heb een abonnement met eindeloos online, dus check ik ook mijn mail. Ik kreeg echter een paar dagen geleden een mailtje van Nokia over dat ik mijn mail niet meer kan ontvangen.
het bericht luidt:
Beste Nokia Messaging klant,

Vanwege veiligheidsredenen vereist Microsoft dat u uw wachtwoord elke 365 dagen opnieuw voor uw Windows Live Hotmail-account opgeeft. Als u dat hebt gedaan, wordt uw e-mail weer naar u doorgestuurd.

Ga naar [Opties-> Extra -> Instellingen -> <mijn e-mailadres> ->E-mailwachtwoord] en geef uw wachtwoord opnieuw op. Hierna moet u na enige tijd weer e-mails op uw telefoon kunnen ontvangen.

Dit lukt mij alleen niet. want als ik in mijn e-mail ben, en ik open de opties, staat er geen <extra> of <instellingen>
Heeft iemand meer verstand van de e-mailconfiguratie, en hoe ik dit doe?

Alvast heel erg bedankt :thumb:

Groetjes!

Beste nikkynik

Beste nikkynik, ik had hetzelfde probleem, maar ben eruit; ik heb een nokia e71, dus weet niet exact hoe het bij jou werkt. Ik heb het zo gedaan: ga naar je inbox van nokia messaging op jouw mobiel, ga dan via 'terug' rechtsonder naar het overzichtsscherm van e-mail (hier staat 'jouw mailbox', 'opstellen', 'synchroniseren', en 'instellingen'). Hier moet je 'instellingen' hebben en daar moet je jouw wachtwoord opnieuw invoeren (dus gewoon het bestaande gebruiken!). en dan is alle weer OK! Succes!

Beste nikkynik, ik had hetzelfde probleem, maar ben eruit; ik heb een nokia e71, dus weet niet exact hoe het bij jou werkt. Ik heb het zo gedaan: ga naar je inbox van nokia messaging op jouw mobiel, ga dan via 'terug' rechtsonder naar het overzichtsscherm van e-mail (hier staat 'jouw mailbox', 'opstellen', 'synchroniseren', en 'instellingen'). Hier moet je 'instellingen' hebben en daar moet je jouw wachtwoord opnieuw invoeren (dus gewoon het bestaande gebruiken!). en dan is alle weer OK! Succes!

Hey, helaas werkt dit niet zo bij mij, ik heb al dat gedoe niet van 'jouw mailbox', 'opstellen', 'synchroniseren', en 'instellingen'..:(

iemand andersnog een ideetje?

zelfde probleem met mijn n97

Hey ik had het zelfde probleem,. zo los je het op: Ga naar je mailbox op je telefoon, Klik op Opties en ga vervolgens naar instrumenten, klik vervolgens op de bovenste optie, namelijk instellingen. Klik in deze lijst je mail adres aan,klik vervolgens E-mailwachtwrd aan en bevestig met OK. Wijzig nu je wachtwoord en klaar ben je! grtz.

Opgelost!

Hey ik had het zelfde probleem,. zo los je het op: Ga naar je mailbox op je telefoon, Klik op Opties en ga vervolgens naar instrumenten, klik vervolgens op de bovenste optie, namelijk instellingen. Klik in deze lijst je mail adres aan,klik vervolgens E-mailwachtwrd aan en bevestig met OK. Wijzig nu je wachtwoord en klaar ben je! grtz.

Ah, hartstikke bedankt. haha wat stom van me! bij deze is mijn probleem opgelost ;)
dankjewel voor de hulp :)

moet je dan ook een nieuw wachtwoord invoeren?

ik heb het zelfde probleem, moet je dan ook een nieuw wachtwoord invullen? en hoelang duurde het voordat je mail het weer deed?

groer en alvast bedankt

ik heb het zelfde probleem, moet je dan ook een nieuw wachtwoord invullen? en hoelang duurde het voordat je mail het weer deed?

groer en alvast bedankt

Hallo,

Nee je moet gewoon hetzelfde wachtwoord opnieuw invoeren. Ik kon mijn mail direct weer ontvangen ;)

succes ermee!
groetjes, Nicole

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan