kan geen mail ontvangen, wel verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisa02

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2003
Berichten
198
Zonder ook maar iets aan de instellingen te hebben veranderd kan ik plotseling geen mail meer ontvangen. Ik werk met Microsoft Outlook, Windows XP. Bij het binnenhalen blijft hij op 50 % steken en komt er een venster dat ik mijn netwerkwachtwoord moet opgeven. Wanneer ik dit doe blijft dit scherm terugkomen. Vervolgens krijg ik een foutmelding: Fout OX 800CCC92. Inlognaam afgewezen door server. Vlak voor de melding hadden we nog 3 mails binnengehaald. Bij testen van accountgegevens lukt het aanmelden bij server voor ontvangen niet. Ik heb geprobeerd via webmail van Planet mijn mail binnen te halen, maar inloggen daar lukt ook niet. Opnieuw opstarten van de computer is geen oplossing gebleken.
Wie helpt?
 
Als je al niet kunt inloggen bij je webmail dan ligt het probleem waarschijnlijk niet aan jou.
Je weet zeker dat je de juiste naam en wachtwoord gebruikt. Als je hierop ja kunt zeggen dan zou ik de helpdesk van planet maar bellen dan is er iets met jou account instelling niet helemaal lekker.
 
Dat zul je altijd zien. zit je een tijdlang te knoeien en ga je ten einde raad naar deze site. Ga je terug naar Outlook en doet alles het weer. Gelukkig maa, dan zal het idd. wel een storing zijn geweest. Op dit moment tenminste ook geen problemen meer. In ieder geval bedankt voor het meedenken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan