Kan geen mails meer versturen met OE

Status
Niet open voor verdere reacties.

htw

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2000
Berichten
123
Als ik 'n mailtje probeer te versturen naar ongeacht welk adres krijg ik de volgende foutmelding:
The connection to the server has failed. Account: 'Hans-Wanadoo', Server: 'smtp.wanadoo.nl', Protocol: SMTP, Port: 26, Secure(SSL): No, Socket Error: 10060, Error Number: 0x800CCC0E

Wie kan mij zeggen wat hier aan de hand is?

Alvast bedankt
 
Heb je het pas? Ik heb het namelijk ook wel eens en dan ligt gewoon de server van wanadoo plat. Is niet vreemd want dat gebeurt vaker......:(
 
Port 26? Heb ik nog nooit gezien. Heb je dat bewust gedaan? Ik ken op die plek alleen port 25.

Heb je dat al geprobeerd? En account "Hans-wanadoo" ? Is dat een alias of zo? Want daar hoort normaal de pop gegevens te staan.
 
Het wordt nog gekker. Als ik mail verstuur vanuit dezelfde PC maar met het email adres van mijn vrouw (ook van wanadoo) dan gaat het wel. Als ik het mijne gebruik niet. Het lijkt wel of ik geblokkeerd ben.
Overigens dat poort 26 zegt me niets zal waarschijnlijk met m'n router te maken hebben. Maar als dat 'n probleem zou zijn dan zou het ook niet moeten werken met het e mail adres van mijn vrouw.
Wie weet nog wat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan