kan geen mp3-links meer aanklikken

Status
Niet open voor verdere reacties.

de muziekleraar

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2002
Sinds ik o.a. een paar beveiligings-updates heb geïnstalleerd, geeft IE6 na het aanklikken van een link die naar een mp3 verwijst de foutmelding: kan server niet vinden. (vroeger opende wmp dan)

Iemand vertelde me dat ik dan IE 6 "gewoon opnieuw moet installeren". Is dat een goed idee? en hoe doe je dat dan: "IE6 gewoon opnieuw installeren"

alvast bedankt

ohja, ik heb win 98se

alle links

gebeurdt dit bij alle links?
grtjs jjw

Iemand vertelde me dat ik dan IE 6 "gewoon opnieuw moet installeren". Is dat een goed idee?

IE over een bestaande versie heen zetten heb ik geen ervaring mee, maar
in de onzekere en onveilige periode waar we ons nu in begeven mbt Internet explorer, is het (volgens vele deskundigen) een beter idee Mozilla firefox te gebruiken ipv IE.
Dan kun je iig weer linkjes aanklikken, en in de tussentijd reageert er misschien iemand die jouw het probleem kunt verhelpen.

EDIT
Ik heb net je andere topix gelezen waaruit ik kon opmaken dat je firefox inmiddels al gebruikt. Beetje nutteloze reply van mij achteraf...

Laatst bewerkt:
Het probleem blijkt opgelost nadat ik (om een andere reden) Winamp de meeste geluidsbestandtypen waaronder mp3 had toegewezen.
Misschien dat het toch de beveiligingsupdate voor wmp was die dit probleem veroorzaakte.
Hoedanook: bedankt voor de reacties! :thumb:

Gelukkig maar, nu kun je weer gewoon muziek beluister.
grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan