kan geen mp3's meer verwijderen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

clioke

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2002
Ik heb 2 mapjes met mp3 die ik wil verwijderen en dan geeft hij de melding: Kan het bestand niet verwijderen, controleer of het pad en de bestandsnaam juist zijn.

Erg vervelend is dit.
Vroeger had ik dit ook met avi's door de bug in xp explorer.
Iemand een oplossing voor dit probleem? :confused:

Ah, in veilige modus lukt het ook niet!

Laatst bewerkt:
staat het op je mp3-speler? dan kan je het proberen om de "hold"-knop uit te doen. als dat niet zo is, kan je proberen alleen lezen uit te schakelen. (rechter muisknop, eigenschappen en het vinkje uit alleen-lezen halen) anders weet ik het ook niet...

Ik heb een goed resultaat gehad door een keer schijfcontrole toe te passen. Daarna kon ik zonder probleem de gewenste map verwijderen.
Joop

Jarrin zei:
staat het op je mp3-speler? dan kan je het proberen om de "hold"-knop uit te doen. als dat niet zo is, kan je proberen alleen lezen uit te schakelen. (rechter muisknop, eigenschappen en het vinkje uit alleen-lezen halen) anders weet ik het ook niet...

Je tip is deels juist.
Ik ben gaan kijken en die mappen staan inderdaad op "alleen lezen".
Als ik het dan bij eigenschappen uitvink en toepas, dan kan ik ze nog niet verwijderen.
Het vinkje gaat steeds terug aan! :shocked: :(

Probeer ze eens eerst te verplaatsen naar een andere locatie (Met de knop verplaatsten naar - in je explorer balk..

Misschien lukt het wel via command line.
Open command (start - uitvoeren - cmd - ok) en type daar del(spatie)/s/q (spatie) en sleep de map in het command venster en toets daarna enter.. (let op gaat niet naar prullenmand maar meteen echt weg)
:confused:

Laatst bewerkt:
Jaa zippe,

Gelukt!
Ik heb ze verplaatst van "mijn documenten" naar de C schijf zelf.
Als ik ze nu verwijderde, kreeg ik wel de melding: Er bevinden zich items in de map waarvan de naam te lang is voor de prullenbak. Deze map definitief verwijderen?

Bedankt! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan