Kan geen MSN contacten meer toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jesse1991

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
14
Hallo allemaal
Ik heb sinds gisteravond het vreemde probleem dat ik geen msn contacten meer kan toevoegen. Als ik op toevoegen druk nadat ik het e-mail adres heb ingevoegd komt deze gewoon in mijn lijst te staan maar krijgt de contactpersoon geen melding dat ik hem/haar heb toegevoegd. Als de contactpersoon mij toegevoegd ontstaat hetzelfde probleem, namelijk dat ik geen melding krijg. Heb al van alles geprobeerd inclusief Reparatie en opnieuw installeren. Sinds vanochtend heb ik daar het probleem bij gekregen dat ik geen bestanden of foto's meer kan verzenden (gedeelde mappen werken nog wel gewoon). Ik heb mijn firewall ingesteld en msn volledige toegang gegeven maar dit heeft niet geholpen.
Als er iemand is met oplossingen of tips hoor ik het graag:)

Mod: Volgende keer graag een titel gebruiken welke je probleem omschrijft. "Msn probleem" is te algemeen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb exact hetzelfde probleem, alleen dan maar met 1 persoon. Ik kan hem niet toevoegen hij komt ook niet in mijn lijst staan.
Ik sta wel bij hem online. Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?
 
1 regel uit onze voorwaarden:

'Breek niet in' in andermans vraag, heb je een soortgelijk probleem, stel zelf een nieuwe vraag.

Graag je eigen vraag stellen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan