Kan geen MSN contacten meer toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ccc1988

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
Hallo allemaal
Ik heb sinds vanmiddag het vreemde probleem dat ik geen msn contacten meer kan toevoegen. Als ik op toevoegen druk nadat ik het e-mail adres heb ingevoegd krijg ik de melding dat ik geen contactpersoon kan toevoegen omdat mijn contactpersonenlijst vol is.

Nu heb ik een stuk of 10 contact personen verwijdert maar het probleem blijft.
Als ik wordt toegevoegd dan kan ik de uitnodiging accepteren, ik kom dan wel bij de ander in de lijst te staan(online), maar die persoon komt niet bij mij erin te staan.

Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Zelfde probleem

Ik heb precies hetzelfde probleem.
Als ik een persoon toevoeg staat er precies hetzelfde. Het is echter bij één persoon, bij andere personen werkt het wel gewoon normaal. Degene waarbij het niet werkt is toevallig @live.nl, ik weet niet of het daar aan ligt.

Bedankt. :evil:

Ik heb na veel zoeken een oplossing gevonden.
Log in op people.live.com of zoiets. Is een soort online contacten beheer lijst. Verwijder daar een aantal contacten die je niet gebruikt en het werkt weer.

Geprobeert

Ik heb dat geprobeert (rond de 30 mensen verwijderd) maar nog steeds geen resultaat.
Echt frustrerend. Ik heb wel 550 mensen in mijn msn lijst. Misschien ligt het daar aan.
En op Windows Live Hotmail heb ik er zelfs 700.
Maar echt raar dat ik nog nooit eerder dit probleem heb gehad. En je zou denken als er staat dat je teveel mensen hebt in je lijst, nou dan hoef je er maar één te verwijderen om een nieuwe toe te kunnen voegen.
Microsoft is ***.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan