kan geen muziek afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Ik heb me nou toch een vervelend probleem en wel , dat ik mijn muziek niet meer kan afspelen. Alle muziek die ik heb opgeslagen. Als ik nieuwe download en die ergens plaats, kan ik die wel afspelen. Dus het ligt niet aan de spelers of i.d.
Ik heb geprobeerd de muziek te kopiëren naar mijn andere harde schijf, maar dat lukt niet. Krijg de melding; de toegang is geweigerd, is beveiligd of in gebruik. Hoe kan ik dat oplossen?? hopelijk kan iemand me hiermee helpen. Help please...:confused::confused:

hoi ik weet nog niet echt hoe je het toch af kan spelen.
maar als je het wilt kopieren selecteer dan een liedjes en druk op eigenschappen en verander de machtigingen. selecteer

kijk naar de bijlage.

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    43,8 KB · Weergaven: 17
Hallo Samim, bedankt voor je reactie, maar als ik dat doe, krijg ik niet dat schermpje wat jij bedoelt. Helaas :confused:

sorry, maar dan kan ik je niet meer verder helpen ik ben een beetje vergeten hoe dat bij xp in elkaar zat.

Ik ben inmiddels een paar dingen aan de weet gekomen. Als ik klik op eigenschappen bij mijn muziek, staat er aangevinkt: alleen lezen. Volgens mij klopt dit niet. Maar ik kan het niet veranderen. Dan nog wat vreemds:
Er staat: bitverwerkingssnelheid 0kbps.
Is dat niet vreemd?? Want bij andere muziek die nog bij shared staan, staat er b.v. 224kbps. En ook niet alleen lezen aangevinkt.
Volgens mij is het dat. Maar voor de rest heb ik er geen verstand van, hoe ik dat kan aanpassen. Of misschien wel helemaal niet.:confused::confused:
Hopelijk heeft er hier iemand verstand van.
ik heb ook géén idee , hoe het zo komt.
En ik wil zo graag naar mijn muziek luisteren.
IEMAND??????

KBPS, of wat het ook was is volgens mij de kwaliteit van het geluid.
Als daar 0 staat is er dus geen geluid in het bestand te vinden :confused:

Waves,
Cas

Na lang aanmodderen en hulp van elders, heb ik het zelf opgelost.;)
Toch allemaal bedankt voor het meedenken.

Zou je ons willen vertellen hoe je dat gedaan hebt? Dan leren wij ook weer wat :)

Hallo Mumzel. Ik zou willen dat jullie nog wat van mij konden leren.Maar ik weet zelf niet precies wat is gebeurd met mijn muziek. Ik kwam er achter, dat mijn muziek bestandjes "leeg" waren. Alles stond nog precies, zoals altijd afgebeeld. Dus als ik op eigenschappen klikte, stond er b.v. gewoon nog de locatie waar het zich bevond en ook de grootte, dus b.v. 6, 4 Mb. Vreemd, want ik kon niks afspelen. Toen ik mijn muziekbestandjes bekeek, zag ik, dat er achter Bit Rate stond: 0kbps. Ik dacht meteen; oei dat klopt niet. Omdat ik ook nog in shared muziek had staan, ben ik die gaan bekijken en zag het verschil, waarom die wel nog speelden. Veel tips gehad om het goed te krijgen. Maar om een lang verhaal kort te maken; ik bedacht me dat ik toevallig een maand of 2 geleden, ergens een tip las over een progje , waarmee je gemakkelijk een back-up kon maken. Dat was ik al jaren van plan:o, maar nooit gedaan. Toen dus wel. Maar had dat weer vergeten en zag het plots staan. De muziek die op mijn andere schijf stond met een back-up, heb ik dus daar weggehaald ;). De andere weggeggooid. Er valt dus niks te leren van mij, helaas. Alleen dat het verstandig is een back-up te maken. Dat zullen de meesten wel weten, maar of ze het ook doen???
Nou zou ik graag aan de weet komen, HOE die bestandjes zijn "leeg gekomen", want dat is me in al die jaren nog nooit gebeurd. :mad::confused:Enig idee???

Dat is het grote geheim van de computers :) Ik zou het in ieder geval niet weten, maar met die back-up achter de hand zit je safe :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan