kan geen muziek afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Winger

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2001
Hallo kan mijn iemand vertellen hoe het komt dat ik geen muziek meer kan afspelen met mediaplayer.
Krijg volgend foutbericht.

Het bestand kan niet worden gevonden. Als u een item in de mediabibliotheek probeert af te spelen, te branden of te synchroniseren, is het mogelijk dat het bestand ervan is verplaatst, de naam gewijzigd is of verwijderd.

Bij mijn weten heb ik niets verwijdert of gewijzigd.

Gr Jef.

Hallo kan mijn iemand vertellen hoe het komt dat ik geen muziek meer kan afspelen met mediaplayer.
Krijg volgend foutbericht.

Het bestand kan niet worden gevonden. Als u een item in de mediabibliotheek probeert af te spelen, te branden of te synchroniseren, is het mogelijk dat het bestand ervan is verplaatst, de naam gewijzigd is of verwijderd.

Bij mijn weten heb ik niets verwijdert of gewijzigd.

Gr Jef.

Beste jef.

Je heb waarschijnlijk het nummer zelf verwijdert zonder dat je het door heb. Eigelijk is het een soort snelkoppeling en als je dus het bestand verwijdert doet die het niet meer. Ik zou windows media player anders is een keer opnieuw installeren.

Laatst bewerkt:
Beste jef.

Je heb waarschijnlijk het nummer zelf verwijdert. Eigelijk is het een soort snelkoppeling en als je dus het bestand verwijdert doet die het niet meer.

Sorry erwin, maar ik heb al zeker 2 maanden geen muziek met mediaplayer gespeeld en ik gebruik hem ook meestal in mijn truck.
Nu heb ik een nieuwe truck gekregen en daarom heb ik nog eens geprobeerd om muziek te draaien, maar krijg het niet voor elkaar.

In mijn map van mijn muziek bij mijn dokumenten staat alles er nog in.
Dan zal ik weer alles opnieuw moeten downloaden, das straf.

Bedankt voor de medewerking.

Sorry erwin, maar ik heb al zeker 2 maanden geen muziek met mediaplayer gespeeld en ik gebruik hem ook meestal in mijn truck.
Nu heb ik een nieuwe truck gekregen en daarom heb ik nog eens geprobeerd om muziek te draaien, maar krijg het niet voor elkaar.

In mijn map van mijn muziek bij mijn dokumenten staat alles er nog in.
Dan zal ik weer alles opnieuw moeten downloaden, das straf.

Bedankt voor de medewerking.

Probeer anders een alternative mp3 speler.

Bevoorbeeld real

player

winamp

sambroadcaster

Probeer anders een alternative mp3 speler.

Bevoorbeeld real

player

winamp

sambroadcaster

Heb even geprobeerd met andere spelers. maar alles lijkt verdwenen, das wel een ramp natuurlijk maar ja, de wereld bestaat nu immers uit rampen en zolang het bij dit blijft mag ik toch niet klagen he;

Thanks en groetjes.

JT :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan