kan geen muziek luisteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

me is me

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2005
Hallo allemaal ik heb dus een probleem wie kan mij helpen ik heb net een nieuwe xp versie geinstaleerd en nou wil ik muziek afspelen geeft ie dit bericht aan wat moet ik doen

Kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met het geluidsapparaat is opgetreden. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer geïnstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma of functioneert het niet naar behoren.

alvast bedankt groetjes van miji

Welkom bij helpmij.

Mijn vraag heb je wel een geluidskaart in je computer zitten.
Heb je daar de drivers wel voor geinstalleerd.
Zit het stekkertje van de boxen in het juiste gaatje?

Hallo
ja ik heb altijd wel muziek kunnen afspelen op mijn pc dus snap ik ook niet waarom het niet kan en ja alle stekkertjes zitten in de goeie gaatjes en stekkers zitten ook in stopcontact wat zou het probleem kunnen wezen ik snap er de ballen niet meer van alvast bedankt

Edit Moderator: bericht samengevoegd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga er gemakshalve maar vanuit dat je geen drivers voor je geluidskaart hebt geïnstaleerd!
Welk merk en type kaart heb je?

hallo raymond

ja ik heb altijd muziek kunnen afspelen en nou geeft ie dat bericht aan hoe kun je zien wat voor merk en type kaart je hebt dan groetjes

In apparaatbeheer.
Rechtsklikken op "Deze Computer: en dan kiezen voor eigenschappen. Kies dan voor tablad "Hardware" en dan apparaatbeheer. Er staat waarschijnlijk een geel uitroepteken achter je geluidskaart.

snap er nog niks van

ik heb dus gekeken en bij overige apparaten staat dus een geel vraagteken en niet een uitroepteken dus ik daar op geklikt staat er multimedia controller heb ik daar op geklikt en dan staat er dus dit bericht bij

De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28)

Klik op Stuurprogramma opnieuw installeren om de stuurprogramma's voor dit apparaat opnieuw te installeren.

Ja, vraagteken...foutje van mij.
Welke mediacontroller heb je? Merk type??

uuuuuuhhhhhh

nou dat is een goeie vraag ik heb dus echt geen verstand van computers dus waar moet ik dat opzoeken en kan ik dat vinden dan haha wat een sufferd ben ik he:D

Okay, hij zegt dit;

Klik op Stuurprogramma opnieuw installeren om de stuurprogramma's voor dit apparaat opnieuw te installeren.

Dan kan je vervolgens laten zoeken naar stuurprogramma's en dan kan je ook aangeven of hij dan op internet mag zoeken en dat moet je toestaan.

okay okay

okay ik heb nog eens dubbelgeklikt op die multimedia controller en daar staat verder niks bij ook heb ik geen bronnen en het werkt niet hij geeft ook aan dat er geen stuurprogramma bestanden voor dit apparaat nodig of in het geheugen geladen???????

dus als ik nou alles installeer hoe jij het zegt dan moet het allemaal goedkomen ???? ik hoop het ga het nou proberen en dan geef ik je antwoord als het gelukt is ja of de nee alvast bedankt en je hoort van mij nog binnen nu en ??? min

groetjes me is me

ha ha ha

nou dit gaat ook niet werken want hij geeft aan dat ie dus geen software kan vinden ofzow nou ik weet het niet meer jullie nog enig idee wat ik zou kunnen proberen ???

greetz me is me

Tja, we moeten echt weten welke kaart je hebt.
Dan zou je één van de genoemde programma's moeten gebruiken om daar achter te komen. Anders maar even naar je plaatselijke PC boer of een kennis die wat meer weet.

bedankt allemaal

nou raymond ik zal een aan mijn broer gaan vragen misschien dat die het weet die programma's daar snap ik dus ook helemaal niks van he :o dus tja dan is hij mijn enige hoop nog en anders maar even na laten vragen bij een pc boertje haha in ieder geval bedankt jongen kus voor jou ik laat het je nog weten doeidoei
groetjes van me is me

Een kus? Wauw...krijg ik niet veel op helpmij:love:
En zeker niet van Puppie:p

ja ja ja

ik ben vandaag in een kusserige bui dus je hebt weer geluk maar ik laat je het nog wel even weten doeidoei

KUS

Je kunt toch gewoon alle drivers van de cd-rom halen die bij je pc/moederbord zat en die allemaal installeren?

Als ik het goed begrijp zijn alle drivers voor het moederbord etc. nog niet geinstalleerd..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan