Kan geen nieuwe gebruikers aanmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdisselhorst

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 dec 2004
Berichten
2
Ik heb verschillende gebruikers gedefinieerd in XP. 1 met admin-rechten, de rest met beperkte rechten. Sinds kort kunnen 2 van de 4 gebruikers niet meer normaal Word opstarten. Ze krijgen een melding dat ze een autocorrectiebestand niet mogen wijzigen. Bij afsluiten wil hij een gewijzigd normal.dot opslaan en dat mag ook niet. We hebben geprobeerd het op te lossen door ze admin-rechten te geven; helpt niet. Ik heb ook geprobeerd een nieuwe gebruiker aan te maken en de oude weg te gooien; lukt ook niet. Ik kan als admin de gebruiker wel aanmaken, maar bij de eerste keer aanloggen als de nieuwe gebruiker zegt hij dat er geen profiel voor is. We dachten dat het aan SP2 lag. Ook dat hebben we gede-installeerd; geen succes.

Iemand een idee
 
Welke versie van office probeer je te updaten.
 
Versie office

Precieze versie weet ik niet. Het is wel office XP. Ik maak me nog het meest zorgen over het feit dat ik geen users toe kan voegen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan