kan geen norton antivirus installeren!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

meltemm

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2008
Hoi,

Mijn norton antivirus programma was laats verlopen, dus had ik het verwijderd. Omdat ik nog geen antivirus programma had heb ik een gratis antivirus prog gedownload en geinstalleerd. volgens mij was het avast. Maar door die antivirusprogramma liep alles helemaal mis. Ik kreeg elke keer meldingen van dat hij virus had gevonden. Elke keer als ik het wegdrukte kwamen er meer soms wel 30 meldingen. En na een tijdje startte hij heeel langzaam op of helemaal nie op ik heb meerdere malen de stekker eruit getrokken en toch geen verandering. dus heb ik het in veilige modus verwijderd. En avg heb ik gedownloadn maar ik kon het niet installeren ik krijg foutmelding. Toen had ik norton 360 gedownload van norton site, maar dat is een trial. dus heb ik die ook verwijderd om toch weer een keer avg te installeren maar dat lukt nie dus heb ik nu helemaal niks van een antivirus prog. En ik krijg steed een foutmelding als ik opstart pstarten er is een fout opgetreden in bthprops.cpl deze vermelding ontbreekt:BluetoothAuthenticationAgent.

en al een langere tijd kan ik bijna niks installeren, zoals nokia progr om mijn mobiel te updaten of itunes voor mijn ipod.

ik ben echt radeloos kan iemand mij helpen???

alvast bedankt.

fragmenteer hem gewoon, een computer waar je zoveel zooi enzo op instaleerd kan het het beste opnieuw instaleren... want als je hem vol zet met virus scanners enzo... daar wordt ie niet sneller van. ik heb liever wat virussen op me computer dan wat virus scanners :P

fragmenteer hem gewoon, een computer waar je zoveel zooi enzo op instaleerd kan het het beste opnieuw instaleren... want als je hem vol zet met virus scanners enzo... daar wordt ie niet sneller van. ik heb liever wat virussen op me computer dan wat virus scanners :P

Lijkt me toch niet zo'n goed advies...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan