Kan geen opgeslagen foto`s in een e-mail plakken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heatseeker

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Af en toe zie ik een foto op internet die ik dan opsla, als ik deze dan via een e-mail wil verzenden aan iemand anders komt er na het invoegen in de mail een klein wit blokje met een rood kruis.... waarom komen de foto`s niet gewoon in de mail te staan?

heatseeker

Afbeeldingen in een bericht invoegen.

Klik in het bericht op de plaats waar u de afbeelding wilt weergeven.
Klik in het menu Invoegen op Figuur en klik vervolgens op Bladeren om het afbeeldingsbestand te zoeken.
Voer de gewenste gegevens in voor de Indeling en Afstand voor het afbeeldingsbestand.
Opmerkingen

Als de opdracht Figuur niet beschikbaar is, controleert u of de optie voor HTML-indeling wel is ingeschakeld. Klik hiervoor op Opmaak in het berichtvenster en vervolgens op Rich Text (HTML). Als deze optie is ingeschakeld, wordt er een zwarte stip weergegeven.
Als ontvangers van het bericht de ingevoegde afbeeldingen niet kunnen bekijken, klikt u in het menu Extra op Opties. Klik op het tabblad Verzenden op HTML-instellingen en controleer of de optie Afbeeldingen verzenden met berichten wel is ingeschakeld. Verzend het bericht vervolgens opnieuw.
Als u een achtergrondfiguur wilt invoegen in het bericht, wijst u in het berichtvenster de optie Achtergrond aan in het menu Opmaak en klikt u op Figuur. Klik op de knop Bladeren om het gewenste bestand te zoeken.

Uit mijn Help OE6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan