kan geen PDF pagina's openen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan hem ook niet openen, vast een fout op de pagina.

Kan je andere pdf's wel openen dan?

Misschien kun je dan eens proberen de browser-integratie uit te zetten. Zo heb ik de reader ingesteld, en zoals gezegd openen bij mij alle pdf-documenten. Ga (in Acrobat Reader versie 7) naar "bewerken, voorkeuren, internet", en haal het vinkje weg bij "PDF in browser openen". Doet hij het nu wel? (Een aanvullend voordeel van deze instelling is dat de Acobat Reader ook gesloten wordt als je het document afsluit. Als hij in je browser geïntegreerd is, blijft de Reader altijd actief als je hem eenmaal geopend hebt, en hij blijft dus ook systeembronnen gebruiken.)

nou ja...heb nu 7 geinstalleerd - had 5 .

In eerste instanties kreeg ik de vraag of die pagina wilde opslaan - heel vervelend - maar ik kon hem daarna wel bekijken. Joepie.

Toen heb ik updates geinstalleerd / laten installeren en nu is het weer hetzelfde! Ik zie niks...

Misschien even computer opnieuw opstarten...

nee, nog niets...

Ik heb die optie van PDF in browser uit willen zetten, maar die stond al uit. Heb hem aangezet, maar ook dat werkt niet. Overigens is even later de optie weer uit...

Laatst bewerkt:
Ik kan ze prima openen. Ik gebruik foxit pdf-reader. Klein maar fijn. >>Klik<<

Wat vreemd nou weer. En het is in alle browsers hetzelfde? Dan zou je toch zeggen dat het inderdaad een instelling in de Reader zelf moet zijn. Maar als ik de opties bekijk, vind ik niets dat hier mee zou kunnen samenhangen.

inmiddels ben ik iets verder: het is nu alleen Explorer die het niet doet.

Wil je eens in een Opdrachtprompt dit commando tikken en uitvoeren?

ASSOC .pdf

Het antwoord zou er zo uit moeten zien:
.pdf=AcroExch.Document

Als dat niet zo is download dan het toegevoegde txt bestandje en hernoem het naar pdfassoc.reg.

Dubbelklik er dan op en bevestig dat je het aan het register wil toevoegen.

Groetjes,

Pieter

Bijlagen

Ik heb het gedaan.
Omdat ik nu foxit pdf reader er op heb geeft hij
.pdf=FoxitRreader.Document aan.
Heb foxit ff gedeinstalleerd, nogmalas geprobeerd en je aanwijzingen gevolgd, maar helaas...

Foxit deed het ook niet? :8-0:

PDF terug koppelen aan Adobe Reader
Dat Windows nu aangeeft dat pdf gekoppeld is aan Foxit kun je wijzigen door in "Deze Computer" te klikken op"Extra", "mapopties", tabbblad "Bestandtypen". Zoek in de lijst de extentie "pdf" en druk op de knop : wijzigen. Er opent zich een venster waarin je kunt verwijzen naar Adobe Reader. Nadat je je keuze hebt gemaakt; druk op OK. Dan zou de programma toewijzing weer goed moeten zijn en is Adobe Reader weer de standaard toepassing voor pdf-bestandenen is Foxit van het toneel verdwenen. Of dat het probleem oplost betwijfel ik maar dan kun je in elk geval de aanwijzingen van Pieter weer volgen.

Laatst bewerkt:
HIJ DOET 'T!!!!!

Dank jullie voor jullie hulp.
Ik blijf me afvragen wat er nu verkeerd was, maar enfin, hij doet 't weer.

Ik had immers toch Acrobat Reader geinstalleerd hoewel nr 5 en ook de PDF bestanden waren verbonden met dit programma....
nou ja, het is goed zo

Nogmaal mijn dank!!

:thumb:

ik heb ongeveer hetzelfde probleem? bij mij opent hij acrobat reader helemaal niet als ik zeg dat ik daarmee een pdf wil openen en als ik hem laat openen in ie houdt hij een leeg scherm?

ben er zelf al achter gekomen, stond nog een adobe pdf printscherm ergens:S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan