Kan geen poorten forwarden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier zijn de prints

Bijlagen

• Portforward.jpg
    Portforward.jpg
    41,2 KB · Weergaven: 14
  • UItzonderingen.jpg
    UItzonderingen.jpg
    54,5 KB · Weergaven: 17
Ik neem aan (a.h.v. de plaatjes) dat de firewall instellingen goed staan.
In de WRT54G staan 2 regels die er niet in horen, namelijk de eerste 2.
Je moet namelijk portforwarden naar het ip-adres van je pc (192.168.1.2) en dus niet naar het ip-adres van de router (192.168.1.1)
Alleen de 3de regel moet geactiveerd zijn, de eerste 2 niet

Tijs.

Ik neem aan (a.h.v. de plaatjes) dat de firewall instellingen goed staan.
In de WRT54G staan 2 regels die er niet in horen, namelijk de eerste 2.
Je moet namelijk portforwarden naar het ip-adres van je pc (192.168.1.2) en dus niet naar het ip-adres van de router (192.168.1.1)
Alleen de 3de regel moet geactiveerd zijn, de eerste 2 niet

Tijs.

Nu alleen de 3e regel geactiveerd, maar nog steeds geen resultaat
porti.jpg

Laatst bewerkt:
Schakel tijdelijk even de Windows Firewall uit, en kijk of het dan wel werkt. Zover ik kan nagaan staat nu alles zoals het hoort, dus het enige waar (naar mijn mening) er nog wat fout zou kunnen staan is in de firewall.

Tijs.

Heb ook het idee dat alles goed staat...
weet wel dat de meeste torrent gebruikers een hogere poort open hebben ik zou eens proberen om bijv. van start 49150 tot end 49155 te openen en effe te kijken of dat wel werkt.
lijkt me wel sterk maar probeer toch eens.

de firewall nu uitgezet en het heeft effect. poort is open en ik kan downloaden met uTorrent. De snelheid is wel slechts 2 à 3 kb/s
Wel heb ik liever de firewall wel aanstaan (vista ook, geeft de hele tijd meldingen)
wat zou ik er aan kunnen doen?
49847795.jpg

ja die firewall instelingen had ik al.
maar ik heb net de firewall weer aangezet, (met die instellingen)
en hij download nog steeds
Met een snelheid van rond de 5 kb/s
Wie weet wat ik aan de lage snelheid kan doen? De torrent is wel goed

Snelheid van torrents kan ik niet veel aan doen, behalve dat je wellicht het aantal half-open verbindingen zult moeten verhogen.

Ga naar deze site, download en pak uit EvID4226Patch223d-en.zip
Draai het programma erin, kies C van Change, verander de limiet naar bijv. 500, laat het wegschrijven, en klik op Annuleren zodra je een melding van Windows krijgt over dat je een systeembestand gaat aanpassen.
Herstart hierna de pc, en kijk of het verbetering geeft. Werkt het dan nog niet, dan weet ik het niet, en zal het probleem wel aan de seeders/peers liggen óf je firewall zit (weer) in de weg.

Tijs.

ik heb hem gedownload en AVG zegt dat er een virus in zit
Is het betrouwbaar?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan