kan geen post binnenhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

island

Verenigingslid
Lid geworden
27 dec 2000
Als ik via planet inbel, dan komt de verbinding tot stand. Maar hij haalt geen post binnen. Pas als ik 3 keer inbel, de volgende dag 10 keer inbel en weer een volgende dag 5 keer inbel lukt het.
Het komt vrijwel nooit voor (hooguit 1 x per maand) dat ik na 1 keer inbellen mijn post zie verschijnen.
Ligt dit aan de provider, ligt dit aan Outlook of ligt het in het geheel ergens anders aan?

Omschrijf eens duidelijk waarom of waardoor je je post niet kunt ophalen? Welke foutmelding krijg je?

Het zou aan planet kunnen liggen, het zou aan je instellingen in outlook kunnen liggen...

Planet is op zich een hele goeie provider dus ik zou je instellingen maar eens nalopen en anders dat progje van Compusmurf gebruiken.

nog steeds

Mijn probleem is nog steeds niet opgelost.
Alle instellingen kloppen, heb ook dat resetprogrammaatje gebruikt.

Ik moet misschien nog twee dingen toevoegen:
-als ik na het inbellen (dat lukt) geen post kan versturen of ontvangen, dan moet ik mijn pc opnieuw starten want als ik dat niet doe dan kan ik de procedure van post ophalen tot sint juttemis herhalen. Na de nieuwe start kan het zijn dat het wel of niet lukt. Vaker niet dan wel overigens.
-de programma´s icq, msn en zonelab staan op mijn computer en starten mee op - kan dat een reden zijn?

Ik zal voor de gein toch ook maar eens op virussen en Spyware controleren. Online scan via www.housecall.nl en spyware met Ad Aware 6.0 via www.download.com te downloaden.
Heb je je account ook al eens helemaal verwijderd?
Zet je firewall eens uit tijdens het inbellen en mail ophalen. Zorg er even voor dat hij niet mee opstart door hem uit te vinken in de opstartlijst bij MS Config.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan