kwalle
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 dec 2006
hallo ik heb een probleempje
ik kan sinds enige tijd geen .pps bestanden openen in outlook express
wel kan ik ze buiten outlook om in windows verkenner openen (maar deze manier is niet de manier zoals ik het graag zou willen)
heb .pps extensie toegevoegd in >mapopties > bestandstypen toevoegen
maar dit heeft echter geen resultaat ...verder heb ik gepoogd om in oulook zelf via:>
menu extra >opties>beveiliging > en dan beveiliging uitzetten maar ook dit gaf niet het gewenste resultaat
dus ik kan nog steeds geen vervelende .pps bestanden openen in outlook zoals ik dat gewend ben
wie herkent dit probleem en heeft evt een oplossing voor mij
ik weet zelf geen raad meer voor dit vervelende probleem
ik hoop dat deze vraag een beetje duidelijk geformuleerd is voor de genen die willen helpen
alvast bedankt voor de genomen moeite
met vriendelijke groet : kwalle
ik kan sinds enige tijd geen .pps bestanden openen in outlook express
wel kan ik ze buiten outlook om in windows verkenner openen (maar deze manier is niet de manier zoals ik het graag zou willen)
heb .pps extensie toegevoegd in >mapopties > bestandstypen toevoegen
maar dit heeft echter geen resultaat ...verder heb ik gepoogd om in oulook zelf via:>
menu extra >opties>beveiliging > en dan beveiliging uitzetten maar ook dit gaf niet het gewenste resultaat
dus ik kan nog steeds geen vervelende .pps bestanden openen in outlook zoals ik dat gewend ben
wie herkent dit probleem en heeft evt een oplossing voor mij
ik weet zelf geen raad meer voor dit vervelende probleem
ik hoop dat deze vraag een beetje duidelijk geformuleerd is voor de genen die willen helpen
alvast bedankt voor de genomen moeite
met vriendelijke groet : kwalle