Kan geen printer installeren/afdrukken word

Status
Niet open voor verdere reacties.

loeser22

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2009
Nu probeer ik al dagen mijn epson SX100 te installeren, zonder suc6. Het is de originele installatie cd-rom. Constant krijg ik een foutmelding als ik de printer probeer te installeren. Meestal er is een fout opgetreden. Ofwel vind de installer de printer niet in de poort.
Als ik bij word probeer af te drukken , krijg ik zelfs geen venster om een printer te kiezen. (Ik druk op bestand -print en krijg niets)

Hopelijk kan iemand me helpen !! :thumb:

Seb

Houd je er rekening mee dat je de printer niet aan je pc moet hangen als je hem installeerd ?
Daar geeft hij zelf een melding over tijdens de installatie, anders herkend hij de poort niet.

..

Houd je er rekening mee dat je de printer niet aan je pc moet hangen als je hem installeerd ?
Daar geeft hij zelf een melding over tijdens de installatie, anders herkend hij de poort niet.

Ja doe ik , printer hangt er correct aan vast. Maar hij "vind de printer niet".. Op beide USB's

Update

Ja doe ik , printer hangt er correct aan vast. Maar hij "vind de printer niet".. Op beide USB's

Als ik een printer wil toevoegen , krijg ik de volgende error ;

" Kan printer toevoegen niet openen. De lokale Print spooler -service wordt niet uitgevoerd. Start de spooler opnieuw of herstart de computer. "

Opnieuw opstarten is al geprobeerd zonder succes.

Dan zul je eerst alles wat aan je printer is gerelateerd moeten verwijderen.
Softwarematig, maar ook je register doorspitten wat verwijst naar je printer.
Eerst een reservekopie maken van je register.;)

Bij sevices vindt je een verwijzing naar de print spooler service.
Kijk eens of die actief is, anders activeren. (handmatig)

..

Bij sevices vindt je een verwijzing naar de print spooler service.
Kijk eens of die actief is, anders activeren. (handmatig)

Is inactief , heb geprobeerd ze te activeren , maar krijg "toegang geweigerd"
Misschien iemand met teamviewer me ondersteunen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan