Toevallig wou ik via de website van de gemeente printformulieren downloaden, totdat ik de onderste op mijn beeldscherm zag.
To view the full contents of this document, you need a later version of the PDF viewer. You can upgrade
to the latest version of Adobe Reader from www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html
For further support, go to www.adobe.com/support/products/acrreader.html
* Heb het meteen via Google-vertaler vertaald:
Om de volledige inhoud van dit document, moet u een latere versie van de PDF-viewer. U kunt upgraden
naar de nieuwste versie van Adobe Reader van www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html
Voor verdere ondersteuning, ga naar / support / products www.adobe.com / acrreader.html
Overige informatie=
Ik heb een Macbook Air, heb net ook toevallig een software-update uitgevoerd.
Graag jullie hulp, alvast bedankt.
To view the full contents of this document, you need a later version of the PDF viewer. You can upgrade
to the latest version of Adobe Reader from www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html
For further support, go to www.adobe.com/support/products/acrreader.html
* Heb het meteen via Google-vertaler vertaald:
Om de volledige inhoud van dit document, moet u een latere versie van de PDF-viewer. U kunt upgraden
naar de nieuwste versie van Adobe Reader van www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html
Voor verdere ondersteuning, ga naar / support / products www.adobe.com / acrreader.html
Overige informatie=
Ik heb een Macbook Air, heb net ook toevallig een software-update uitgevoerd.
Graag jullie hulp, alvast bedankt.
Laatst bewerkt door een moderator: