Kan geen printformulier bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

ozkan

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2010
Toevallig wou ik via de website van de gemeente printformulieren downloaden, totdat ik de onderste op mijn beeldscherm zag.

To view the full contents of this document, you need a later version of the PDF viewer. You can upgrade
to the latest version of Adobe Reader from www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html

For further support, go to www.adobe.com/support/products/acrreader.html

* Heb het meteen via Google-vertaler vertaald:

Om de volledige inhoud van dit document, moet u een latere versie van de PDF-viewer. U kunt upgraden
naar de nieuwste versie van Adobe Reader van www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html

Voor verdere ondersteuning, ga naar / support / products www.adobe.com / acrreader.html

Overige informatie=
Ik heb een Macbook Air, heb net ook toevallig een software-update uitgevoerd.

Graag jullie hulp, alvast bedankt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
wat is nu precies je vraag?
Klik daar op de link "andere taal of besturingssyteem?" daar kun je je juiste OS selecteren als je dat soms bedoelt.

Laatst bewerkt:
Wat bedoelen ze hiermee???

Toen ik print-formulieren wou uitprinten via de website van de gemeente, kreeg ik de inhoud van de map niet te zien. (als het goed is, is het een pdf-bestand)
Nu is mijn vraag wat ze eigenlijk hiermee precies bedoelen
(om de inhoud van de pdf-bestand te kunnen zien???)

Ja dat is wel de bedoeling,je hebt blijkbaar geen PDF-reader op je pc staan.

Wat bedoelen ze hiermee???

Toen ik mijn mac nieuw kocht heb ik niet iets speciaals geïnstalleerd, ik dacht dat deze al automatisch/via de fabrikant op mijn mac was geïnstalleerd.
(Omdat ik al vanaf begin af aan alles automatisch meekreeg op mijn mac.)

* Blijkbaar is dit dan mijn probleem, maar ik vraag me af hoe ik eerder dan wel pdf-bestanden kon inzien tijdens internetten???
Nu wou ik alleen print-formulieren gaan downloaden om af te drukken.
PDF-bestand op internet inzien en afrukken is toch het zelfde???

* Ik heb Adobe Reader geïnstalleerd, is dat het zelfde als Acrobat Reader ofterwel PDF-reader???
Ik neem aan dat deze drie het zelfde zijn toch???

* En wat is het verschil tussen de normale en de Adobe Reader X ???

Laatst bewerkt:
Simpel gezegt moet je een nieuwere versie van acrobat reader op je mac installeren. Welke versie heb je momenteel en welke wordt op de site aanbevolen?

Vreemde melding aangezien Mac OS standaard PDF-bestanden kan lezen (Zonder Adobe "Geheugen monster" Reader)

Je kunt de PDF wel downloaden naar je hardeschijf?

Van daaruit zou je hem gewoon met Preview (Voorvertoning als je Mac OS in het nederlands hebt) moeten kunnen openen.

Ja dat dacht ik ook maar ik wist 't niet meer zeker (werk niet zo vaak meer op een Mac)

Ik heb Adobe Reader geïnstalleerd.
En via systeemprofiel heb ik de onderstaande gegevens kunnen vinden:

Adobe Reader:

Versie: 10.0.0
Laatst gewijzigd: 24-12-10 22:28
Soort: Intel
Infotekst: Adobe Reader X 10.0.0, ©1984-2010 Adobe Systems Incorporated. All rights reserved.

Tha Devil zei:
Vreemde melding aangezien Mac OS standaard PDF-bestanden kan lezen (Zonder Adobe "Geheugen monster" Reader)

Je kunt de PDF wel downloaden naar je hardeschijf?

Van daaruit zou je hem gewoon met Preview (Voorvertoning als je Mac OS in het nederlands hebt) moeten kunnen openen.

Nog een vraagje???
Wat bedoel je precies met Preview???

Mijn probleem is opgelost na de hand van dat geïnstalleerde Adobe Reader programma.
Maar ik vind het nog steeds heel erg vreemd, dat ik eerder wel op internet de pdf-bestanden kon zien.
Nu wou ik alleen print-formulieren gaan downloaden/op de website van Gemeente, om af te drukken en dan is het niet tezien.
PDF-bestand op internet via Google inzien en op de website pdf-bestand openen, vervolgens afrukken is toch het zelfde???
Waarom lukt de ene wel en de andere niet, echt vreemd???

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan