Kan geen programma's installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

matthijshoeks

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Berichten
16
Beste,

Sinds een paar weken heb ik een probleem met mijn computer (i5 Windows 7, voor meer info ff berichtje).
Ik kan op geen enkele manier meer programma's installeren, bij (bijna) elk programma (m.u.v. sommige .msi bestanden) geeft hij een foutmelding dat er geen tijdelijk bestand aangemaakt kan worden, of een andere error message. Het komt erop neer dat ik niet eens CCleaner op mijn computer kan updaten.

Als iemand hier een oplossing voor heeft; graag, het is een verschrikkelijk gedoe als ik windows opnieuw moet installeren.

Met vriendelijke groet,

Matthijs
 
Vrij weinig verstand van dit soort zaken, maar klinkt als malware.
 
Combineer [windowstoets+r] -> typ: services.msc

Kijk hier of de service Windows Installer niet uitgeschakeld staat. Zo ja, rechtsklik -> Eigenschappen -> selecteer bij Opstarttype iig Handmatig en klik op Starten. Kijk ook op het tabblad Afhankelijkheden of deze services geen van allen uitgeschakeld staat.
 
Na het inschakelen van windwos installer nog steeds dezelfde foutmelding;
Installer integrity check has failed. Common causes include incomplete download and damaged media. Contact the installer's author to obtain a new copy.

More information at:
http://nsis.sf.net/NSIS_Error

Misschien helpt dit wat..? deze krijg ik bij CCleaner en nog een paar andere, bij andere installers is het soms iets anders (hierboven genoemd) met temporary files die hij niet kan aanmaken of de temp folder die het niet goed doet ofzo.

bijlage:
Bekijk bijlage computerfiles.txt
 
Laatst bewerkt:
Vrij weinig verstand van dit soort zaken, maar klinkt als malware.

Enig idee voor een oplossing..? ik heb alle mogelijke cleaners die ik heb (ccleaner, spybot en eusing registry cleaner) er al overheen gehaald, zonder resultaat. en iets nieuws installeren gaat dus niet.
 
Die foutmelding ziet er uit alsof het maar om 1 bepaald programma gaat.

TDSkiller.exe download van de microsoft site:)
 
ik krijg deze foutmelding bij een hele hoop programma's, en als het niet deze is dan is het wel een andere. Gek genoeg is het me laatst wel gelukt een game (GTA San Andreas) te installeren, maar verder doet ie nergens iets mee. Altijd foutmelding (ook bij installeren andere games).

Ik zal die TDSkiller even uitproberen, maar schat zo in dat dat ook niet werkt aangezien programma's dus altijd een foutmelding geven bij installeren.. :(
 
Ik kan gewoon niets anders bedenken dan malware die je systeem heeft aangepast.
 
Haha dankje.. dat wordt dan denk ik toch opnieuw installeren :( echt geen zin in, maar ook lastig als ik niks meer kan installeren :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan