Kan geen programma's meer installeren!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan007

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Berichten
371
Hallo,

Ik ben op een onduidelijk probleem gestuit.
Sinds gisteren kan ik geen programma's meer installeren. En dat is niet de bedoeling. Ik heb systeem herstel gedaan (ook middels de DVD) maar daty mocht niet baten. Ik heb in de logboeken gekeken maar daar begrijp ik meestal geen jota van. Misschien begrijp iemand onderstaand bericht van de fout foutmelding als ik AVG wil installeren.

Jan

- System

- Provider

[ Name] Windows Error Reporting

- EventID 1001

[ Qualifiers] 0

Level 4

Task 0

Keywords 0x80000000000000

- TimeCreated

[ SystemTime] 2007-12-21T20:36:41.000Z

EventRecordID 11460

Channel Application

Computer Jan

Security


- EventData

592394537
1
APPCRASH
Geen
0
avg75free_503a1205.exe
0.0.0.0
00000000
avg75free_503a1205.exe
0.0.0.0
00000000
c0000005
000037a2


F:\Users\Jan\AppData\Local\Temp\WER3940.tmp.version.txt
F:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\Report013f4873
 
Je zegt dat je geen programma s meer kan installeren.

Welke melding krijg je dan als je een ander programma dan AVG probeerd te installeren ?
 
Ik heb XP geinstalleerd want ik ben helemaal klaar met vista.
 
Ja he, en als iemand me wegwijs kan maken i Linux dan ben ik helemaal klaar met Microsoft. Kost me bakken met geld en het zwaar *****.

Maar goed we gaan rustig door met leren.

:eek::mad::(:D
 
Linux kan ook voor de beginner een geval apart zijn, al wordt het steeds eenvoudiger moet ik zeggen. De distributies worden steeds beter.
Als je iets goeds wil zou je aan een Mac kunnen denken.
 
Linux kan ook voor de beginner een geval apart zijn, al wordt het steeds eenvoudiger moet ik zeggen. De distributies worden steeds beter.
Als je iets goeds wil zou je aan een Mac kunnen denken.

Ik heb al eens Ubuntu geprobeerd en die ligt nu weer klaar. Ik vind het alleen een heel gedoe om de internet verbinding tot stand te brengen want dat moet gewoon in orde zijn.
We zien wel

Toch bedanktvoor alle reacties.
 
Ik heb al eens Ubuntu geprobeerd en die ligt nu weer klaar. Ik vind het alleen een heel gedoe om de internet verbinding tot stand te brengen want dat moet gewoon in orde zijn.
We zien wel

Toch bedanktvoor alle reacties.

Ik gebruik sinds kort ook ubuntu wegens de goede kwaliteit van vista :p, en ik in het begin is het soms lastig, maar moeilijker als windows is het niet, het is gewoon anders dus ik zou echt aanraden om het is te proberen, doe een dualboot met je xp (als het je dan toch niet bevalt kan je daar nog op vallen) en ik ben altijd zeer goed geholpen op dit forum als ik vragen had ivm ubuntu :thumb::thumb:

ps: ik gebruik minder van mijn ramgeheugen bij ubuntu (20%) itt vista (50%) en men cpu is ietsje minder warm een graad of 5 ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan