chrissie123
Verenigingslid
- Lid geworden
- 17 nov 2014
- Berichten
- 72
[OPGELOST] Kan geen programma's openen door virus
Dit probleem is opgelost! Om naar het afsluitingsbericht te gaan, klik hier!
Hallo leden van Helpmij!
Ik heb een groot probleem met mijn laptop. Door een hardnekkig virus kan ik geen enkel programma meer openen. Enkel systeemprogramma's. Ik heb veilige modus geprobeerd en ik kan daar Chrome etc. in openen en heb Malwarebytes Anti-rootkit geïnstalleerd, deze gaf aan 5 infecties te verwijderen, maar geen resultaat. Ik heb ook Kaspersky, Avast en meer programma's geprobeerd met hetzelfde resultaat. Toen Gmer, bij het bestand was de download geblokkeerd met een scherm van SonicWall die ik niet eens heb. Op internet vergeleken, veel verschil in die blokkade en is volgens mij van virus. Op een ander apparaat op hetzelfde netwerk kon ik erop en heb ik het geüpload naar WeTransfer en gedownload. Na het openen heb ik het systeem gescand, en die gaf een blauw scherm tijdens het scannen. Ik heb mijn laptop maandag weer nodig.
USB stick uitgeprobeerd, wordt overgeslagen in BIOS.
Apparaat: HP.
Gekocht: 2018.
Als iemand een oplossing weet naast resetten dan hoor ik het graag.
(Ik steun Helpmij vanaf 2014, misschien kunnen jullie ook wat voor mij terugdoen. Alvast bedankt. )
Met vriendelijke groet,
Dit probleem is opgelost! Om naar het afsluitingsbericht te gaan, klik hier!
Hallo leden van Helpmij!
Ik heb een groot probleem met mijn laptop. Door een hardnekkig virus kan ik geen enkel programma meer openen. Enkel systeemprogramma's. Ik heb veilige modus geprobeerd en ik kan daar Chrome etc. in openen en heb Malwarebytes Anti-rootkit geïnstalleerd, deze gaf aan 5 infecties te verwijderen, maar geen resultaat. Ik heb ook Kaspersky, Avast en meer programma's geprobeerd met hetzelfde resultaat. Toen Gmer, bij het bestand was de download geblokkeerd met een scherm van SonicWall die ik niet eens heb. Op internet vergeleken, veel verschil in die blokkade en is volgens mij van virus. Op een ander apparaat op hetzelfde netwerk kon ik erop en heb ik het geüpload naar WeTransfer en gedownload. Na het openen heb ik het systeem gescand, en die gaf een blauw scherm tijdens het scannen. Ik heb mijn laptop maandag weer nodig.
USB stick uitgeprobeerd, wordt overgeslagen in BIOS.
Apparaat: HP.
Gekocht: 2018.
Als iemand een oplossing weet naast resetten dan hoor ik het graag.
(Ik steun Helpmij vanaf 2014, misschien kunnen jullie ook wat voor mij terugdoen. Alvast bedankt. )
Met vriendelijke groet,
Laatst bewerkt: