Kan geen reactie meer geven op youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

fokker

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2005
Als ik een reactie wil geven op iemand die een mooi stukje muziek speelt op youtube krijg ik heel eventjes een venster, vroeger nooit gehad.
Snap er niks van, het verdwijnt ook weer zeer snel maar bij een nieuwe poging is het er weer, ik heb een paar keer moeten proberen voor een screenshot lukte.

Bijlagen

• reactie op you tube.jpg
    reactie op you tube.jpg
    69,9 KB · Weergaven: 65
Ik zal proberen je te helpen. Log eens uit bij je Google account en log dan weer opnieuw in. Probeer het dan ook eens bij een ander filmpje.

Of log ook eens met je Google account in bij een vriend of op je IPAD en kijk dan nog eens.

Dit zou normaal moeten zijn.

https://plus.google.com/

Laatst bewerkt:
Thanks, ik heb uitgelogd en de pc herstart en terug ingelogd en het is precies hetzelfde, ook bij andere filmpjes.
Ik probeer straks nog op een andere computer.

Ik heb mijn google+ account verwijderd, terug opnieuw aangemaakt.
Ik had al geprobeerd met firefox en internet explorer ook terwijl ik normaal Chrome gebruik.
Nu werkt het weer, dus opgelost.
Ik had inderdaad in Chrome cookies van derden geblokkeerd, maar dat zou dan toch geen effect mogen hebben op firefox of internet explorer?

In elk geval bedankt voor de hulp.

Het is in ieder geval opgelost zover. :thumb: En ja elke browser heeft zijn eigenschappen en nukkige dingen.
Maar fijn dat het goed is nu. En ik hielp je graag. En wellicht tot ziens op dit forum. Groeten manamana. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan