XP19
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 feb 2009
Hi,
Ik heb een Mini SD kaartje die via een Mini SD adapter in de pc wil stoppen om op die manier Homebrew Channel erop te zetten en te installeren op mn wii.
Maar het probleem is dat wanner ik de mappen van homebrew kopieër en plak op de SD Kaart een foutmelding veergegeven:
'Kan (Naam Map) Niet Maken of Wijzigen: Deze SD Kaart is beveiligd tegen schrijven.
Verwijder de schrijfbeveiliging van deze 'diskette'
confused
of gebruik een ander 'diskette'.
Ik vind het ook raar dat ie zegt diskette ... het is tog een SD
Ik heb internet al wat rondgekeken om te kijken of er een oplossing voor was...
Bij de meeste sites stond er dat je gewoon het 'lock gleufje' moest verschuiven.
wat bij mij dus niet werkte.
ook stond er dat je hem moest formatteren wat dus niet kon vanwege die verdomde foutmelding.
verder stond er ook nog allerlei andere onzin waarvan helaas niks werkte
Kan iemand me aljeblieft helpen want ik word er helemaal gek van
Hoe moeilijk moet het zijn om wat naar een SD te plaatsen !!!
PS
Ik heb de Mini SD vroeger ook gebruikt voor een Nokia N73 mobieltje, zou dat er mee te meken kunnen hebben?
en bij deze computer stond er dat de SD bestandsyteem FAT32 was...
Ik heb werkelijk geen idee of dit noodzakelijke informatie is maar ik hoop dat jullie er raad mee weten
Ik heb een Mini SD kaartje die via een Mini SD adapter in de pc wil stoppen om op die manier Homebrew Channel erop te zetten en te installeren op mn wii.
Maar het probleem is dat wanner ik de mappen van homebrew kopieër en plak op de SD Kaart een foutmelding veergegeven:
'Kan (Naam Map) Niet Maken of Wijzigen: Deze SD Kaart is beveiligd tegen schrijven.
Verwijder de schrijfbeveiliging van deze 'diskette'

Ik vind het ook raar dat ie zegt diskette ... het is tog een SD

Ik heb internet al wat rondgekeken om te kijken of er een oplossing voor was...
Bij de meeste sites stond er dat je gewoon het 'lock gleufje' moest verschuiven.
wat bij mij dus niet werkte.
ook stond er dat je hem moest formatteren wat dus niet kon vanwege die verdomde foutmelding.
verder stond er ook nog allerlei andere onzin waarvan helaas niks werkte

Kan iemand me aljeblieft helpen want ik word er helemaal gek van

Hoe moeilijk moet het zijn om wat naar een SD te plaatsen !!!
PS
Ik heb de Mini SD vroeger ook gebruikt voor een Nokia N73 mobieltje, zou dat er mee te meken kunnen hebben?
en bij deze computer stond er dat de SD bestandsyteem FAT32 was...
Ik heb werkelijk geen idee of dit noodzakelijke informatie is maar ik hoop dat jullie er raad mee weten