Kan geen SP installeren in Win 7 64 bits

Status
Niet open voor verdere reacties.

yvonne24

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2013
Hallo, ik gebruik Windows 7 64 bits en kan het SP1 niet installeren. Hetzelfde probleem doet zich voor bij SP 3 voor Office 2007.

Had ik laatst ook bij een laptop van een klant. Daar lukte het wel wanneer je SP1 handmatig van de Microsoft site afhaald en dan installeert.

Heb ik al geprobeerd, dan krijg ik de melding dat "softonic" niet werkt, kan ik dit programma ergens omzeilen?

Je moet het SP niet downloaden via Softonic...Ga naar het Service Pack-center op de Microsoft-website en daar kan je SP1 voor Windows 7 krijgen. Dat is de meest handige en veilige weg.

Groeten, xp2

Of de bovenste (de iso) dat is het hele pakket.
Of alle 5 waar win 7SP1 in het bestandsnaam staat, let wel dat je met de eerste moet beginnen met installeren en zo verder tot de 5e.

dankjewel, ik ga direkt beginnen.

Hahaha, :d dat duurt 2 uur (Franse platteland) geeft niks, ik heb de tijd. Ik hoop dat het lukt. Weet je misschien ook een site om SP3 voor Outlook 2007 te downloaden. Het gaat mij om het taalpakket m.n. Zweeds. Alvast heel hartelijk bedankt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Na SP1 eens via de updates proberen, heb je al die keuzes voor office.

Overigens is eerst windows6.1-KB976932-X64.exe en dan 7601.17514.101119-1850_Update_Sp_Wave1-GRMSP1.1_DVD.iso ipp voldoende, de laatste eerst op een DVD of cd branden als image voor de SP1 update.

http://www.techpowerup.com/downloads/1953/microsoft-windows-7-service-pack-1-64-bit/mirrors
Je kunt hem ook hier vandaan halen wel na die KB976932 doen, dat is de voorbereidende update.

Hallo, het is mislukt. :confused:Ik heb de updates gedownload, daarna ging het mis bij de installatie. Ik heb nog gezocht naar aanwijzingen en las dat ik eerst iets moest verwijderen "Service Pack for Microsoft Windows (KB976932)", maar dat bleek niet aanwezig. Ik stond wel verbaasd over het enorme aantal up-dates, ik had verwacht dat ze overschreven zouden worden.
Kan ik ongestraft alle updates verwijderen om het dan nog eens te proberen?

Uiteindelijk is het gelukt, nadat ik windows er opnieuw had opgezet, maar dat lukte ook niet zo maar. Ik heb het zeker 4x opnieuw gedaan. Maar ok, zaak opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan