kan geen spel meer spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomlebom

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2007
Berichten
41
Ik kan geen spellen meer spelen die ik voorheen op dezelfde computer wel heb gespeeld .
bv Bij opstarten van Rayman 2 werd beeldscherm blauw .
De leverancier van het spel gaf aan dat ik te weinig geheugen heb , maar zoals ik al zei ik heb dit spel voorheen normaal kunnen spelen.
Hoe kan ik dit probleem met geheugen verhelpen?.
 

Bijlagen

  • DxDiag.txt
    13,5 KB · Weergaven: 29
geheugen

Hallo

128 mb ram is wel weinig. Het kan zijn dat er een nieuw programma op de achtergrond draait waardoor er geheugen te kort is.
 
te weinig ram geheugen

Ik ben er achter gekomen dat dit gebeurd is na het installeren van draadloos internet .
Dus ik nu op zoek hoe ik dit kan verhelpen door extra geheugen te plaatsen.
 
Denk dat je wisselbestand is gedefragmenteerd, zet die eens op 0, reboot, en maak een vaste waarde van 500mb, dat is meer dan genoeg in ME.
 
Wat is een wisselbestand ?. en hoe moet ik die handelingen uitvoeren , nog nooit gedaan .
 
In systeem , prestaties , virtueel geheugen aangepast minium 0 maxium 500 , maar spel start nog niet op desktop wordt blauw.
 
Wat ik eerder aangaf, eerst op 0 zetten, rebooten en dan weer op een vaste waarde zetten, dan is je wisselbestand gedefragmenteerd.
 
Dan kan je verder niet helpen, heb geen ervaring met ME.
Zou niet weten waar het dan aan zou kunnen liggen.
 
TOCH BEDANKT misschien kun je uit het bestand van het spel iets uit opmaken.

"palletized mirror "en "texture mirror" hebben in Graphics setup een rood kruis .
evenals "Can use system memory".
 
koop een nieuw groter ram kaartje en prop die in de computter :thumb:
michien op koninginendag uit een comp halen maar dat is meestal ook niet erg veel:thumb:
 
Ik heb inmiddels 256 mb ram ingestopt ,maar spel werkt nog niet .
Als ik de netgear router de-installeer dan werkt het spel wel .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan