Kan geen spellen meer spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hicham

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2004
Sinds een dag of twee geleden kan ik geen spellen meer spelen(maakt niet uit welke, zelfs oude) ook doen sommige visualisaties het niet bij windows media player. Hiervoor deed alles het perfect.

Wat er gebeurt is(bij openen van spel) krijg ik meteen een foutmelding in de trend van:

In huppeldepup.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

Bij windows media player open ik een liedje en hij speelt af, maar als ik een andere visualisatie kies(vooral die rythm and waves) dan loopt de muziek nog wel maar ik zie geen visualisatie, daarna loopt ie vaak vast ook met zo'n foutmelding.

Is er wat fout met de hardware?(ik heb niets gedaan of verandert) of iets met software?(windows xp loopt nog goed).

PC is virus en spywarevrij, log is school van hijackthis. Draai regelmatig spybot, ad-aware en die van micciesoft zelf.

Wat ik gedaan heb is nieuwe drivers opnieuw geinstalleerd(videokaart = nvidia geforce FX5200) ook nieuwste direct x 9.c, ook eff de pc opengehaald en alle stof verwijderd(ook gekeken of draden of connecties goed zaten, ik kon niets vinden dat loswas).

Pentium 4
3.0 Ghz
512 mb geheugen
geforce FX5200
Windows Xp Home (Nog SP1, want met sp2 doet mijn internet verbinding het niet)

Dus weet iemand wat het probleem is.

Laatst bewerkt:
probeer eens systeemherstel

idd, lijjkt mij heel sterk op een software fout. Als systeemherstel niet werkt denkik dat je je windows installatie-CD zal moeten onder het stof halen...

Hoe heb je je hardwareversnelling staan dan?

Dit kan je zien door dit te doen: Configuratiescherm --> Beeldscherm --> Tabblad Instellingen --> Geadvanceerd --> Probleem Oplossen.

Als die balk volluit staat weet ik het ook niet meer.

Als die balk nou in het midden staat of minder zet hem dan eens volluit en dan een kijken of die het doet.

thom ik denk niet doordat dat niet aanstaat dat je programma's op zo'n manier crashen, maar ok check het toch maar:P

Ik heb systeemherstel uitgeschakeld :( , want ik had het een keer gedaan maar bijna geen enkel programma deed het meer.

Die balk staat helemaal voluit(trouwens die stappen van jou kloppen niet) op maximaal.

XP opnieuw installeren is een laatste optie voor me, omdat ik echt veel moeite heb gedaan om programma's en spellen zo te krijgen zoals ik wil. Backuppen kost te veel tijd en energie dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan