Kan geen systeemherstel uitvoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

LuckyLuke

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2004
Berichten
62
Beste mensen,

Ik heb een heel groot probleem waar ik niet uitkom.

Ik werk met Microsoft Office Outlook.
Daar ik telkens bij het binnenhalen van mail een foutmelding kreeg en het advies om via Help - Analyse en Herstel moest uitvoeren heb ik dit gedaan.
Vervolgens bij het opnieuw opstarten van M.Office Outlook kreeg ik een automatische box met Windows Installer voor mijn kiezen, Heb dit uit laten draaien en toen ik vervolgens weer opnieuw M.Office Outlook wilde starten kreeg in de installatie Wizard voorgeschoteld en bleek dat ik mijn vorige versie en opgeslagen emails etc. allemaal kwijt was.
Zover mijn kennis rijkt heb ik besloten om maar met systeemherstel alles weer terug tezetten.
Wat schetst nu mijn verbazing: Er zijn helemaal geen herstelpunten meer aanwezig.
Ik vrees nu dat ik alles kwijt ben, maar heb toch nog een beetje hoop op een helpmij-vriend die wellicht toch nog een oplossing heeft. Voornamelijk mijn opgeslagen emails en contactpersonen moet ik terughebben.
Wie o wie maak mij weer gelukkig?
alvast mijn hartelijk dank voor de reacties

Rob
 
Dat al je systeem herstelpunten plotseling verdwenen zijn duid overwegend op een virus/malware infectie. :confused: Ga daarvoor eens naar het forum van de goede buur ASO en leg daar je probleem opnieuw voor. :)

http://www.nucia.eu/forum/
 
Ik vrees dat je dan idd alles kwijt bent voor die spyware en andere zaken dowload Mbam via mijn handtekening en maak in de toekomst backups van je mails d.m.v. dit progje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan