Kan geen tekst selecteren met rechter muisknop in mail documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

goozemen

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2012
Hellup i een e mail document kan ik geen tekst meer selecteren door gebruik te maken de muisknop in gewone documenten lukt het wel wat moet ik veranderen om dit weer te kunnen doen.

a. Schrijf eens normaal nederlands.
b. Sinds wanneer selecteer je tekst met de rechter muisknop [behalve als je linkshandig zou zijn en je muis daarop ingesteld hebt.]
Of bedoel je (eigenlijk) [Zie ook a.] dat je eerst tekst geselecteerd hebt (met de linker muisknop dus) en dan op de tekstselectie wilt rechtsklikken om (bijv.) Kopiëren te kiezen maar dat het rechtsklikken helemaal geen keuzemenu biedt [met Kopiëren, Lettertype, Stijlen etc.]
c. Werkt de Ctrl+c toetscombinatie wel om zaken op het klembord te zetten ("Kopiëren" dus).
d. [Zie ook a.] Bedoel je eigenlijk dat je bijlagen uit de mail niet kunt bewerken zoals je gewend bent? Indien ja, hoe open je die dan: Rechtstreeks vanuit Outlook of de bijlage eerst netjes opgeslagen in (bijv.) de Documenten map?
e. Versie Office zou ook wel handig zijn om erbij te zetten en ook je versie Windows.

Tijs.

Sorry.

Ja bedoel de L knop op de muis.

Ik heb windows 10.

Voorheen kon ik dmv de L muisknop tekst selecteren en vervolgens kopieren, maar ik kan al helemaal niet selecteren, is alleen met hot mail, in een word document gaat het wel.

Ik kom niet verder dan de installatie van Office te laten repareren:
Start appwiz.cpl , rechtsklik je Microsoft Office pakket en kies Wijzigen. Kies daar dan verder voor Repareren.
Natuurlijk wel vooraf alle Office applicaties volledig afsluiten (Outlook, Word, Excel, ...)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan