kan geen toegang krijgen tot het opgegeven apparaat/pad/bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelpot

Meubilair
Lid geworden
18 mrt 2008
hallo!!!
weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Ik ben overigens de enigste gebruiker van mijn laptop, admin dus en ik heb dit bestand al eerder kunnen openen.
Ik denk dat er nu gewoon een probleem is opgelopen door het programma tweakUAC wat anders wel heel goed is maar ik zou dit bestandje toch graag open willen krijgen:confused:

Kan iemand mij hiermee helpen aub?
Opnieuw opstarten enzo werkt niet. AUC volledig uitzetten ook niet :(

Probeer eens het volgende:
Klik op het Start-knopje, rechtsklik op Opdrachtprompt, en kies Uitvoeren als Administrator.
Doe dan:
cd /d "E:\DOWNLOADS\Stardock ObjectDock Plus 1.90"
xxxxx.exe

(dat laatste commando vervangen door het laatste stuk van het programma dat je weggevlakt hebt in je plaatje).

Succes,

Tijs.

dus uitvoeren als admin
en dan het command ingeven?
ik vermoed zonder de aanhalingstekens?:p of niet want ik heb eigenlijk nooit met commands gewerkt dus jah...

Het probleem is dat ik het bestand naar program files zou moeten kunnen verplaatsen en dan krijg ik al dezelfde melding :confused:

Gewoon letterlijk doen wat er staat, inclusief de aanhalingstekens.

Tijs.

ik heb dit gedaan en dan komt er kan het cd niet vinden. controleer of het bestand ...

of het systeem kan het opgegeven pad niet vinden:(

Ik weet niet hoe het komt :confused:

Hopelijk heeft iemand anders nog een idee. Mijn ideeën zijn op.

Tijs.

je bent toch bedankt dnties:thumb:

Ik zal het wel zo doen zonder dat programmatje...
alleen wat minder opties maar het is ok.

Ik denk dat het probleem gewoon zit in de map.
Ik wou er gisteren nog een volledig album van gaan verplaatsen en iets anders verwijderen denk ik maar dit werkte ook niet.
De map downloads is trouwens van het programma utorrent.
Hij stond nog aan maar de bestanden die in die map stonden waren al lang niet meer geshared of bezig aan het downloaden:confused:

Ik heb het nog wel meer dat er zo ineens opkomt dat je een bestand niet kan verplaatsen en dat je dan opnieuw kan proberen maar dit werkt dan toch nooit:(
weet iemand daar dan een oplossing voor?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan