Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestanden krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

diegosanz

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2012
Berichten
8
Hallo,

Sinds vorige week heb ik geen rechten meer om iets te openen. Als ik mijn laptop opstart dan laad hij windows tot het welkom menu vervolgens krijg ik een zwart scherm.. ik kan ctrl alt del drukken en vervolgens taak beheer starten als ik daar taak uitvoer en explorer druk staat er Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestanden krijgen. mogelijk hebt u geen toegangs machtiging vooor het item...

dus ik kan helemaal niks... configuratie opene via taak uit uitvoer lukt ook niet..

aub iemand help?
 
  1. Start je computer in veilige modus met netwerkmogelijkheden
  2. Klik op de afbeelding om de fixit te downloaden & om de eigenaarsrechten te repareren.
  3. Herstart je systeem.

 
gedaan maar heeft niks geholpen btw in veiligheids modus doet mijn beaublad openen
 
misschien heeft iemand hier iets aan

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4

HijackThis log verwijderd, deze worden niet nagekeken op helpmij
 
Laatst bewerkt door een moderator:
btw hij doet het nu wel maar explorer opent niet automatisch ik moet heb dus handmatig openen via taakbeheer... iemand hier een idee voor?
 
Voer het nog eens uit, maar dan in normale modus. Start opnieuw.
 
Ik heb de titel aangepast zodat het wat duidelijker is en heb je HijackThis verwijderd aangezien we hier die niet na kijken.
 
Weet je zeker dat het om explorer.exe gaat? De enige explorer.exe die hoort op te starten met Windows is Explorer.exe & staat in c:\Windows.
Voor de zekerheid zou ik het hier eens uploaden om te zien of het om malware gaat...
 
in een andere forum denken ze dit >>>> Ik zie dat je dit hebt toegepast: uxtheme.dll
weet iemand hoe ik weer dat goed krijg??
 
Laat maar zitten ik heb alles op hardeschijf gezet en mijn laptop in fabrieks instellingen gezet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan