Kan geen torrents meer downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aimee036

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2014
Ik download vaak torrents via Utorrent. Sinds kort ben ik verhuisd en heb ik dus een andere WIFI netwerk. Sinds ik hier woon kan ik niks meer downloaden. Ook niet via Bittorent, Vuze etc. Heb alles geprobeerd, Utorrent helemaal verwijderd en opnieuw geinstalleerd, andere torrents programma's geinstalleerd. Ook ligt het niet aan de firewall want die laat de programma's gewoon toe. De poorten heb ik ook al open gezet. Heb het zelfs gewoon met direct de internet kabel in mijn laptop geprobeerd, maar dan download hij ook niks!

Wie weet een oplossing?

:confused:

Laatst bewerkt:
geen idee of dit is toegestaan op het forum... maar ja als het niet mag dan zegt iemand er wel iets van
kan je je probleem iets duidelijker omschrijven

@Aimee036 : welkom bij de Helpmij!

Ik heb tot 3 jaar geleden met dit progje gewerkt. (en voordat je nu vraagt, waarom tot 3 jaar geleden,............. omdat ik sinds die tijd via usenet mijn dingetjes download) Een kind kan de was doen v.w.b. de instellingen met Torrentstorm.

Waar ik overigens erg benieuwd naar ben : je 'normale' internetverbinding werkt wel, m.a.w. je kunt Googlen en mailen?

@Granitk7 : jazeker is het toegestaan wat TS vraagt.

Laatst bewerkt:
Het probleem is, dat ik dus gewoon helemaal niks meer kan downloaden. Zoals ik zei, bij andere programma's lukt het me ook niet. Hij maakt op 1 of andere manier geen verbinding met internet? Google, mail etc. doet het allemaal gewoon.

Ook staat er de hele tijd onderin beeld bij Utorrent:

DHT: Wachtend om in te loggen.

Ja helder, ;) Je probleem zit 'm dus duidelijk niet in je internetverbinding en / of je computer v.w.b. de instellingen van je netwerkadapters, zowel de wifi alsmede de LAN adapter. Het probleem zit 'm in de instellingen van het Torrentprogje óf de instellingen van je modem / router. Sorry, maar daar moet ik even passen.

Probeer voor de grap toch eens Torrentstorm.

Hmm helaas! Hopen dat iemand anders mij kan helpen?!?
Torrentstorm gedownload. Snap alleen niet precies hoe dit programma werkt. Hoe ik er überhaupt Torrents in krijg?

(Ik heb echt niet veel verstand van dit soort programma's)

Tja, dát had je niet verteld. In je startbericht doe je het voorkomen alsof je een 'oude rot' in het Torrentgebeuren bent.

Het probleem zit in het feit dat je verhuisd bent.
firewalls blokkeren utorrent.
Utorrent moet een nieuwe poort aanmaken.
Ga naar opties>voorkeuren>verbinding.
Daar staat o.a poort toewijzing met upnp en willekeurige poort met opstarten, windows uitzondering toevoegen.
Vink deze eens aan en kijk wat er gebeurt.

(en voordat je nu vraagt, waarom tot 3 jaar geleden,............. omdat ik sinds die tijd via usenet mijn dingetjes download)

Echt waar, gast0225.
Ik kon met PublicHD meer films downloaden als heel usenet bij elkaar.
En virus en wachtwoord vrij.
Jammer dat deze terziele is.
Was de meest unieke download site ter wereld.

Het probleem zit in het feit dat je verhuisd bent.
firewalls blokkeren utorrent.
Utorrent moet een nieuwe poort aanmaken.
Ga naar opties>voorkeuren>verbinding.
Daar staat o.a poort toewijzing met upnp en willekeurige poort met opstarten, windows uitzondering toevoegen.
Vink deze eens aan en kijk wat er gebeurt.

Die 3 opties moet ik dan allemaal aanvinken? Bedankt, ik ga t proberen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan