kan geen trojan horse verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tiescha

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Ik heb iets geinstalleerd wat nu mijn comp heeft overgenomen wat betreft het verwijderen van een trojaan horse, mijn fire wall uitgschakeld systeemherstel niet meer werkt ook niet in veilige modus
hitman pro gerobeerd en spyware docter maar de een scant wel maar verwijderen kan niet want dat loopt ie vast.
vanalles geprobeerd maar niks werkt.
Zit er nog iets anders op dan formateren?

Laatst bewerkt:
A.u.b. even je topictitel veranderen in een titel die iets zegt over je probleem.

Ik heb iets geinstalleerd wat nu mijn comp heeft overgenomen wat betreft het verwijderen van een trojaan horse, mijn fire wall uitgschakeld systeemherstel niet meer werkt ook niet in veilige modus
hitman pro gerobeerd en spyware docter maar de een scant wel maar verwijderen kan niet want dat loopt ie vast.
vanalles geprobeerd maar niks werkt.
Zit er nog iets anders op dan formateren?

probeer SuperAntiSpyware eens

helaas ik kan ook niet meer op zulke site''s komen.

Dan download je het programma toch op een andere pc/laptop, en zet je het d.m.v. een memory-stick of iets dergelijks op je eigen computer?

Tijs.

Er zal toch wel een vriend of vriendin zijn die het voor je kan downloaden en het naar je toe kan brengen?

Tijs.

nadat ik een mapje 'host' verwijderd had in systems32 kon ik wel op de site van superspyware.
kreeg nog wel een melding dat het allemaal niet zou kunnen maar het ging toch gewoon door.

Dank je voor je reactie, de trojanhorse is verwijderd nu. :love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan