kan geen updates installeren vista premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
hallo,
ik krijg 5 updates vanf dinsdag binnengekomen niet geinstalleerddie ik van microsoft krijg oa:cum. beveiligingsupdates windows vista en ook voor internet explorer 7,filter voor ongewenste mail niet en update voor windows vista.
daarnaast de foutmelding dat het na 10 keer mislukt is de code 8007000b ,ik krijg het niet voorelkaar en hoe komt dit en hoe krijg ik het weer paraat?

gr sierras

Doe eens het volgende. Ga naar Uitvoeren en type cmd. In het DOS-venster type je op de prompt:

fsutil resource setautoreset true c:\ , waarna je op Enter drukt, vervolgens type je Exiit, weer Enter.

Herstart je PC en probeer de updates op te halen. Lukt het dan wel?

update vista

hallo boeiing,

ik krijg het nog niet voor elkaar na jou gegeven oplossing,en Harry hoe kan ik vista laten repareren/als dat de oplossing is?Ik heb een OEM versie met phoenix op de computer en een aanvullende premium vista cd maar die hoef ik in principe niet te gebruiken volgens de computer zaak.
Ik hoop dat je een oplossing hebt!

grsierras

updates

boeiing,

ik heb je raad nog 1 keer geprobeerd alleen via de administrator.met meer bevoegdheden,al was ik zelf ook al administrator,alleen 1 trap lager maar het heeft het probleem opgelost,bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan