Kan geen updates meer uitvoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

argos50

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Berichten
254
Goedenmorgen;

Ik heb een raar probleem, ik kan nl geen enkele update meer uitvoeren van welk prog dan ook. Steeds geeft desbetreffend prog aan dat er geen internetconnectie is terwijl die er wel degelijk is. Ik heb zonealarm al eens uitgezet maar dit werkte niet. Firewall van XP staat uit. Gewoon surfen op het net geeft geen probleem.

Weet iemand een oplossing?
 
Ik vind het een heel erg vreemd probleem.

Kun je wel je antivirusprogje updaten ?
Kun je wel Windows (Office) updaten ?
Kun je Ad-Aware updaten?
 
Heb je verder nog een router of een hardwarematige firewall ingebouwd? Die wil nog wel eens roet in het eten gooien.
 
Pasja,

Vanmorgen heeft ie nog de live update van windows automatisch uitgevoerd, van het antivirusprogs AVG en NAV 2004 gaat nietr meer evenals spybot en adware ook niet meer
 
Die update van Windows, waar ging die over / wat hield die in ?

Mogelijk is die update de boosdoener ?
 
Sorry Tanja, maar ivm ontvoeringszaak in ons dorp even off-line geweest. Nu alles goed is afgelopen het volgende;

Ik heb online scan van housecall uitgevoerd maar geen virus gevonden.

Ik heb geen router of hardwarematige firewall ingebouwd.

Die update van windows; ik weet niet waar die over gaat maar telkens als ik windows opstart en het internet op ga dan komt weer een melding van windows om te updaten. Hij download en installeert die update dan ook. Ik vraag me dan ook eigenlijk af wat Windows allemaal te updaten heeft, en of dat wel allemaal klopt. Frappant is dat hij nooit vraagt om opnieuw op te starten wat doorgaans na een update van Windows wel het geval is.
 
Tijdens het downloaden van die updates zie je ook hoeveel procent hij al heeft gedaan.

Bij xp kun je ook bij start, help en ondersteuning, windows updates ophalen. Daar kun je zien wat hij nog allemaa mist.

Maar je hebt het bij ieder programma, dat is het rare

:confused:

Ik zie dat je ook nog nooit een hijackthis log geplaatst hebt. Misschien dat Pieter wat fouten uit je pc kan halen. http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=157005
Lees het eerste bericht goed door en plaats dan in DAT topic een hijackthis log.
 
Laatst bewerkt:
De details van de (Windows) update kun je inzien voordat je gaat downloaden. Tevens zie je daar het nummer van de update.
Het (2e) probleem dat je beschrijft is vaker aan de orde geweest. Als je het nummer van de update weet, ga dan naar software en delete de update.
Ga daarna opnieuw de update downloaden en laat Windows 'm installeren. Veelal gaat het dan wel goed.
Wellicht zit hier ook de oorzaak van je problemen.......
 
Beste Tanja,

Ik kan daar geen hijackthis plaatsen omdat bericht gesloten is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan