kan geen upgrade maken van Premium naar Ultimate omdat Windows 7 van Italie komt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saverio

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2002
Hallo,

ik heb een originele Windows 7 Home premium momenteel op mijn computer, ik heb in Italië Windows 7 Ultimate originele gekocht, maar omdat het in het Italiaans is krijg ik die niet op mijn computer geinstaleed en krijg ik deze antwoord als ik de ID nummer invoer:

Het opgegeven product ID nummer wordt niet ondersteund in het door u gekozen land. Geef een ander product ID nummer op of selecteer hieronder een andere ondersteuningsmogelijkheid. :evil: wie zou mij willen helpen anders ben ik een hoop geld kwijt,

Vriendelijke Groeten

Misschien kan de klantenservice van Microsoft je helpen?
Je kan ook als land Italië selecteren, al denk ik dat je daar nog probleempjes mee gaat krijgen met Windows Update.

Hoe kan ik dan Italië als land selecteren? want als ik de ID nummer invoer krijg ik altijd (Het opgegeven product ID nummer wordt niet ondersteund in het door u gekozen land. Geef een ander product ID nummer op of selecteer hieronder een andere ondersteuningsmogelijkheid) ?,ik kan dan niets anders doen, waarom zou ik problemen krijgen met de Update ? zijn het niet allemaal hetzelfde, behalve de taal? de klantenservice van Microsoft is zo ingewikkeld, ze sturen je van een venster naar een andere maar kom er niet veel verder mee

Wat is de reden dat je een upgrade wilt uitvoeren? Ik denk dat het gewoonweg niet kan namelijk. Je zult een upgrade met dezelfde taal moeten uitvoeren als die al geïnstalleerd is. Wat je kunt doen, is je C: schijf leeg poetsen en een schone installatie uitvoeren. Je kunt dan het beste je mappen Mijn documenten en Mijn afbeeldingen en dergelijk even verplaatsen naar de D: schijf (als je die al hebt natuurlijk)

Dank je voor je tip, het zal in orde komen ik zal een schone installatie uitvoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan