Kan geen verbinding maken met Lexmark Printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stephanieee

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2008
Hallo,

Ik heb een probleem, en eigenlijk ook al een tijdje en ik kan er geen oplossing voor vinden, misschien kunnen jullie me helpen?

Ik heb een laptop met windows 7. Wij hebben thuis een printer (Lexmark x6570) met draadloze verbinding. Iedereen hier thuis kan gewoon verbinding maken met de printer maar bij mij lukt het op een 1 of andere manier niet.
Als ik de printer installeer op mijn laptop krijg ik halverwege de installatie een schermpje met het volgende:

"Failed to create print object Lexmark 6500 Series
De ingang is ongeldig.
(6)"

Wat betekent dit en hoe los ik dit op? Ik zou namelijk ook heel graag via mijn eigen laptop willen uitprinten.

Ooh en trouwens, eerst deed hij het wel gewoon! Het was gewoon zomaar opeens dat hij het niet meer deed..

Groetjes :p

Ik neem aan dat de printer een vast IPadres heeft? Kijk eens met ipconfig /all hoe dat zit; misschien "botst" er iets.

In deze link is er veel te doen over een Lexmark printer maar bij jou heeft ie wél gewerkt!?:rolleyes:

Ik neem aan dat de printer een vast IPadres heeft? Kijk eens met ipconfig /all hoe dat zit; misschien "botst" er iets.

In deze link is er veel te doen over een Lexmark printer maar bij jou heeft ie wél gewerkt!?:rolleyes:

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt...

Eerst maar een andere vraag
Iedereen hier thuis kan gewoon verbinding maken met de printer
Hebben alle anderen ook W7 of ben jij de enige met W7?

Er is niemand anders met windows 7 verbonden met de printer. Alleen vista en xp

Kijk eens op de website van Lexmark of je een W7 driver voor je printer kan vinden.
Probeer anders een Vista driver.

Je hebt al een echte W7 driver geregeld? Da's mooi. ;)Heb je ook al gegoogled met
Failed to create print object Lexmark 6500 Series
Als je dat in google mikt dan zie je behalve forumberichten ook de complete handleiding van je printer. Daar staat ook het e.e.a. over het installeren van de netwerkfunctie.

Ja dat had ik inderdaad in google ingetikt, ook de handleiding gelezen naja doorgekeken ik kon niets bruikbaars vinden, maar ik zal morgen direct even kijken of ik daar wat mee kan ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan