kan geen verbinding maken met standaart gateaway

Status
Niet open voor verdere reacties.

izomac

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2008
hallo ik heb een probleem ik heb al gelezen op het forum dat je in start>run>cmd ipconfig moet typen en dan de standaart gate away moet ingeven maar ik kan nog steeds geen verbinding maken :( kan iemand mij helpen?groetjes izomac

Hoi izomac,

Zou je het probleem een beetje uitvoeriger kunnen beschrijven met vermelding van je besturingssysteem, je netwerkconfiguratie (router of geen router, hoeveel PC's verbonden, draadloos of met draad, merk van router en modem), eventueel een screenshotje van je ipconfig/all en een beschrijving van de foutmeldingen die je te zien krijgt (bvb. verbindingsicoon met rood kruis over, melding "beperkte verbinding", error 404 in Internet Explorer, enz....).

geen verbinding

besturing's systeem::windows xp media center edition service pack 3 router::modem motorolla GBE 150 modem info info::1 pc verbonden powerline's(internet door electrischiteit)besturingssysteem
ik krijg soms error 404 foutmeldingen binnen via firefox en ook in internet explorer

het is voor een private runescape server te portforwarden

Bijlagen

• ipconfig.jpg
    ipconfig.jpg
    44,6 KB · Weergaven: 46
Laatst bewerkt:
Hey Izomac,

Bedankt voor de info.
Wat is nu juist het probleem? Ik heb begrepen dat het iets met een verbinding te maken heeft. Wat wil je juist doen? Je router instellen om runescape te kunnen spelen of hosten?

ik zou graag willen port forwarden voor een private runescape server

portforwarding

ik heb zelf een oplossing kunnen zoeken en heb een nieuwe d-link gekocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan