kan geen verbinding maken met ziggo netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
701
heb net een nieuwe router van ziggo, maar op de laptop doet hij het niet, krijg deze error:
ziggo.png


als ik hem verbind met een kabel aan de router, doet hij het wel. Ook met zo'n wifi usb stick doet hij het gewoon. Ook heb ik de drivers van de netwerkadapters geupdated. (dat hielp ook niet).

De WPA2 key die ik intypte was correct.

hoe los ik dit op?

alvast bedankt! :thumb:


MVG Tom
 
je modem doet het dus wel.
je draadloos van het modem doet het dus ook omdat je via een usb dongel wel contact kunt maken.
iets in jouw laptop werkt dus niet.
of lees ik het nu helemaal verkeerd?
 
Het lijkt inderdaad aan de laptop zelf te liggen, alle andere apparaten (computer, ipad, iphone) werken prima.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb je het draadloos wel op de laptop aanstaan?
 
laptop opnieuw opstarten, je hebt laatsteindelijk nieuwe drivers geïnstalleerd. Staat WLAN aan op de laptop, of kan je je laptop met een ander netwerk verbinden?

Dus wij moeten nu uitzoeken of de WLAN kaart nog werkt. Kan je andere netwerken zien op de laptop?
 
Ik heb de laptop al meerdere malen opnieuw opgestart.

Vandaag deed 'ie het nog, met de oude router.

Ik heb mijn mobiel als router gebruikt. (Tetheringen) en toen kon de laptop wel verbinden. (Met m'n mobiel).
 
misschien de wifi ontvanger die het signaal op een te hooge frequentie ontvangt
 
Probleem opgelost. Heb de beveiliging van WPA2 naar WEP (64 bits) veranderd. Nu doet hij het wel om de één of andere reden. Bedankt voor de reacties. :thumb:
 
bedankt voor de reactie terug.
en mooi dat het opgelost is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan