kan geen verbinding maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkknight

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2006
Ik zit met het probleem dat ik met mijn computer geen internetverbinding kan maken. Heeft de verbinding met het internet iets te maken met panda antivirus of online services(map in mijn c schijf)? Want toen ik mijn windows instaleerde ging mijn internet, daarna verwijderde ik per ongeluk de snelkoppeling naar de providers uit de map online services en kopieerde het bestand van een andere computer en instaleerde ik panda antivirus. Sindsdien werkt het niet meer .....

hulp a.u.b

Helemaal begrijpen doe ik je verhaal niet echt, maar ik ken Panda ook nauwelijks.
Maar verwijder panda eens kijk of internet dan wel weer werkt, zoja Panda weer installeren en even opletten bij de instellingen.

heb panda, zone alarm verwijderd en nog steeds niks....waaraan zou het nog kunnen liggen?

Zou ik ff niet weten, met een half uur staat xp er weer opnieuw op, zeg ik niet snel maar dit is nog zo'n verse installatie dat het mij wijzer lijkt om XP opnieuw te installeren dan eindeloos alle instellingen na te lopen.

Krijg je nog een fout melding.

krijg je een foutmelding?
heb je al een x een nieuwe verbinding willen realiseren (lees: maken).
heb je een installatie cd-rom bij je internet provider erbij gekregen? dit wil namelijk ook nog wel eens helpen.

groetjes, steven

simpele dingen kunnen ook werken:thumb:

jah, ik heb weer alles opnieuw geinstaleerd. Bedankt! Nu zit ik weer met een nieuw problem. Ik heb alles zo vaak geherinstaleerd dat mijn limit om windows te registreren erop zit... :( Iemand ideetje?

ff met windows bellen, deze kunnen dat dan resetten....
dus gewoon ff standaard nummertje van de site bellen en dan wordt je wel doorverbonden met goede afdeling.

internet werkt weer goed nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan