Kan geen verbinding meer maken met Wanadoo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Mijn broer heeft al een lange tijd werkend internet bij Wanadoo... alleen sinds gisteren dus niet meer... Het is kabel, maar je moet wel inbellen elke keer...maar dus sinds gisteren, als je inbelt krijgt hij de foutmelding:
bezig met contreleren gebruikersnaam+wachtwoord
Fout: 691: toegang geweigerd omdat gebruikers naam en/of wachtwoord ongeldig is op dit domein....

Ik heb de gebruikersnaan/wachtwoord al gechecked en die kloppen gewoon... iemand een idee wat hier aan de hand is? Kan het zijn dat zijn abonnement is afgelopen?

of spyware misschien?

Tja het punt is dat hij in onderhuur zit en de echte baas het abbonement heeft afgesloten en 'hoort' te betalen.... misschien dat zij het is vergeten..zou je dan die melding krijgen?

en zo niet, wat zou het kunnen zijn dan?

het zou dan misschien wel kunnen. Dat ze je tijdelijk hebben afgesloten, mailen naar provider is ook een oplossing,

Ik ga het even doorgeven aan hem, zodat hij de huurder kan bellen... thanks!

Hij heeft gebeld en alles is gewoon betaald dus het kan niet aan het abbon. liggen...

nog meer ideeen?

Geplaatst door Allard
Tja het punt is dat hij in onderhuur zit en de echte baas het abbonement heeft afgesloten en 'hoort' te betalen.... misschien dat zij het is vergeten..zou je dan die melding krijgen?

en zo niet, wat zou het kunnen zijn dan?

Al aan diegene gevraagt of het gewijzigd is? Kan de "baas" wel op internet?

De 'baas' woont ergens anders... die heeft gewoon dat appartement inc. internet in onderverhuur gedaan... en volgens haar is er niets gewijzigd....

Blijkbaar klopt het toch niet. De helpdesk bellen en vragen of de inlognaam en wachtwoord nog kloppen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan