Kan geen VPN verbinding maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pagano

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2002
Ik wil verbinding maken met het netwerk van mijn universiteit, via VPN. Normaal lukte dit altijd. Helaas heeft mijn vader de VPN-verbinding van de computer verwijderd. Als ik nu opnieuw een VPN verbinding wil maken gaat dit niet. Ik probeer dit: configuratiescherm --> netwerkverbindingen --> een nieuwe verbinding maken --> verbinding met het netwerk op mijn werk maken. Normaal kun je hier VPN verbinding selecteren maar bij mij kan dit niet. Er kan niks aangevinkt worden, alles is zeg maar grijs. Ook als ik gewoon op 'volgende' klik gebeurt er niks. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik nu toch een VPN verbinding kan maken? Alvast bedankt..

Komt bij een nieuwe verbinding niet "verbinding met het netwerk op mijn werk maken" naar voren ?

Dit is de VPN verbinding.

Windows XP heeft systeemherstel misschien is dat een oplossing.:(

Was hier al een oplossing voor gevonden? Ik heb nl. hetzelfde probleem en systeemherstel werkt niet (waarschijnlijk te lang geleden ergens een instelling gewijzigd?).

Robert

Roblek,

Ondanks het feit dat jij hetzelfde probleem hebt toch graag een eigen topic aanmaken. Het is niet de bedoeling op helpmij om in te breken in andermans vragen en ook niet om topics uit 2004 omhoog te halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan