Kan geen webcam ontvangen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Berichten
892
Ik wil webcammen met een vriendin van me, maar hij werkt niet goed. Zij heeft een cam, en als we connecten word mijn beeldje van haar wel even groter..om vervolgens wit te blijven (terwijl er staat connection established) en na 10 seconden weg te vallen met de melding dat het mislukt is... zij zegt dat zij zichzelf wel gewoon kan zien..

iemand een idee?
 
Als da via msn is, dan kan ik je zeggen dat er de laatste dagen wat problemen geweest zijn met msn algemeen.
Elke keer dat ik gewoon aanmeldde, stond ik na 5 minuten weer afgemeld. Probleemke op de server denk ik.
 
sorry ja het is via MSN ja...maar het gekke is dat mijn webcam het wel bij haar doet....zij kan mij zien...maar ik haar niet..
 
Dan kan ik, jammer genoeg, niet echt een oorzaak aanwijzen.
Scheelt er iets met een te trage internetverbinding, zeer onwaarschijnlijk.
Speelt uw firewall met uw voeten, als je er al eentje staan hebt, zou ik ook raar vinden omdat je anders zelfs geen connectie zou kunnen maken.
Of heb je misschien de beta-versie van msn, net zoals ik. Misschien is het dan een probleem met het programma zelf.
Verder kan ik je, voorlopig, niet helpen vrees ik.
 
ja misshcien is het dat het wel... ik heb nameljik idd een beta versie volgens mij..van msn en van plus...

ik zal proberen te downgraden dan..
thanks voor je hulp!
 
Ook al heb niet echt veel kunnen helpen, toch heel graag gedaan.

Succes.
 
Nou het probleem is opgelost.... het lag idd aan de versie..ik ben terug naar 6.2 gegaan en nu doet hij het wel... dus daar lag het aan.. dus je hebt wel geholpen haha :D

gr. Allard.
 
nuje het zegt... het zou idd daar aan kunnen liegen dat mijn cam ook uitvalt na een half uur terwijl ik dit niet had met 6.2, ook de micro doet het soms niet waarna ik hem weer moet configureren
 
Kans is dat het idd daar aan ligt haha..gewoon even proberen... is niet veel moeite succes..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan