Kan geen win update draaien.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirk.K

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2001
Goedeavond.Heb sinds ik mijn pc heb geformatteerd last van dat ik geen win update kan uitvoeren.Draai onder Win ME en heb I.E 6.0.Heb al verschillende opties die worden aangegeven uitgevoerd.Beveiliging I.E aangepast/activeX controle mee gespeeld maar niets helpt.Ik krijg dit bericht van microsoft.Maar dat heb ik dus gedaan.

De Windows Update-software is niet bijgewerkt. Hier volgen een paar mogelijk oorzaken:
Het is mogelijk dat u op Nee hebt geklikt toen u werd gevraagd het Vertrouwenscertificaat te accepteren. Als u software wilt installeren via de Windows Update-site, moet u op Ja klikken in het dialoogvenster met de beveiligingswaarschuwing.
Het is mogelijk dat u te hoge beveiligingsinstellingen voor Internet Explorer hebt ingesteld. Als u de bijgewerkte software wilt installeren en naar de Windows Update-site wilt gaan, moet u Normaal of Laag instellen bij de beveiligingsinstellingen voor Internet Explorer. Daarnaast moeten de opties voor het gebruik van Active Scripting en het downloaden en initialiseren van ActiveX-besturingselementen zijn ingeschakeld.

Opmerking Dit zijn de standaardinstellingen voor Internet Explorer. Zie artikel Q174360 in de Microsoft Knowledge Base (KB) voor meer informatie over de beveiliging van Internet Explorer en instructies voor het wijzigen van de beveiligingsinstellingen.

Ik had voor de format geen problemen.Ook het updaten van bv msn lukt niet .Hij download wel de laaste versie hiervan maar ik krijg dan wanneer er moet worden geinstalleerd de volgende boodschap.msn kan het bestand voor updaten niet downloaden,wilt u de msn site bezoeken.Zo ook dit er mee te maken kunnen hebben,dat er gewoon in mijn systeem iets niet goed staat.
Iemand nog een tip waardoor het wel gaat lukken
Alvast bedankt.Dirk.

een eventuele firewall uitzetten en de tijd (dag/jaar) op je systeem nakijken.

pe.

hallo pete1 .Tijd en datum zijn goed.
Wat betreft firewall had ik voor de format norton internetsecurity staan.Maar deze is na de format nog niet geinstalleerd.(Ga over op mcafee ben niet tevree over norton 2003)dit even als extra.
Dus nog geen firewall aan staan mom.
Dirk.

Heb je wel de legale versie?
Indien dit niet zo is en je voert de verkeerde code in, dan kan het gebeuren dat je niet kunt updaten.

Illegaal: [mod]lees eens de huisregels, dit is niet toegestaan op helpmij.nl[/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb inderdaad een gecopierde versie maar daar werk ik al 2 jaar mee en het is altijd goed gegaan.Dus waarom nu niet.
Zag net ook dat (want ik moest kazaa updaten) ook dit niet lukte dus het lijkt wel of er 1of ander bestand in windows wat meewerkt aan een update er niet is of beschadigd is.Heel raar allemaal dit.
Dirk.

Het staat toch in dat eerste stuk van Microsoft. Je hebt IE "te strak" afgesteld. Hierdoor lukt je niet om te downloaden.
Je moet bij Extra/Internet opties/ Beveiliging op Standardinstellingen kliken en daarna klik op TOEPASSEN.
Op dit moment laat hij te weinig door.
falco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan