Kan geen win xp installeren...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, ben nu adaware2008 aant downloade en ga dan beginnen met scannen e.d. Maar kan ik dan uitsluiten dat er iets van m'n hardware kapot is aangezien ik gewoon op de pc kan? Dus is het probleem (mogelijk) te wijten aan spyware? Maar dat kan toch niets te maken hebben met het blauwe opstartscherm tijdens de installatie van de cd :confused:

Spyware en virussen kunnen er zelfs toe leiden dat je pc de voordeur uitwandelt, laat staan dat je een bsod krijgt. Ná Ad-Aware 2008 óók Spybot Search and Destroy downloaden en laten draaien!

Ok, heb adaware laten scannen, alle geinfecteerde bestanden verwijderd. Daarna Spybod S&D en daar ook alle geinfecteerde bestanden hersteld en daarna ccleaner laten scannen en zelfde als de andere gedaan. Daarna pc opnieuw opgestard en Adaware, S S&D en ccleaner nog eens laten scannen en toen heeft hij niets gevonden. Dus dan pc opnieuw opgestart via cd-rom en nog steeds hetzelfde blauwe scherm :(

De cd waar jij je windows mee wilt installeren, die is niet beschadicht?

Probeer eens een andere hdd in je computer te drukken en dan te installeren. Krijg je dan nog steeds de bekende blauwe scherm?

Ik zal eens proberen met een andere HD, maar euh, ben nu al een 2 uurtjes HD Tune aant laten draaien op de HD voor error's en is bijna afgelopen maar heb nog steeds geen error's... Dus kan ik uitsluiten dat de HD beschadigd is??

Mvg

Met "pas" bedoelde ik dat, zonder achter jouw pc te zitten en het e.e.a. zelf te zien / ruiken / horen / voelen, ik geen dingen meer kan bedenken, daarvoor zou ik het moeten "zien".

Met "pas" bedoelde ik dat, zonder achter jouw pc te zitten en het e.e.a. zelf te zien / ruiken / horen / voelen, ik geen dingen meer kan bedenken, daarvoor zou ik het moeten "zien".

Kan jij de fouten in zijn computer ruiken dan als jij er bij zit? :D

Ok topic mag gesloten worden. Heb eens een andere cd/dvd lezer geleend van iemand en die erin gestoken en geprobeerd en alles is prima verlopen :thumb: 'k Heb de windows opnieuw kunnen installeren. Bedankt voor jullie hulp, Pasja en probleempjes ;)

Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan