kan geen windows media player 11 downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

margi

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2004
Berichten
127
Ik heb windows mediaplayer 10, maar wil 11. Als ik probeer dit te installeren, geeft hij aan dat alleen de beheerder van de computer dit mag, maar ik ben de beheerder en heb ook maar een account. Hoe los ik dit op?
 
Ik heb windows mediaplayer 10, maar wil 11. Als ik probeer dit te installeren, geeft hij aan dat alleen de beheerder van de computer dit mag, maar ik ben de beheerder en heb ook maar een account. Hoe los ik dit op?

Ten eerste moet ik weten of je een Orginele WINDOWS cd hebt :) ,
 
Je kan controleren of je inderdaad (nog steeds, want evt malware) admin rechten hebt:
via start, rechts-klik op my computer, manage (beheer ?) om Computer management te openen. Daar kijken bij lokale user and groups, user, je naam markeren, rechts-click en properties uitkiezen, dan bij tab membership checken, dat administrators genoemd is.

Je kan ook checken, of de folders waarin media player wil installeren, write protected zijn. Hetzelfde geldt voor andere folders en files, waarin media player entries wil maken. Ik heb onder Windows ME (of was het nog een oudere versie?) ooit eenzelfde foutmelding gehad, omdat ik de ini-dateien als anti-virus maatregel op write protected had gezet.

Wat je ook kan proberen is de update file te downloaden en de installatie offline (evt in protected mode/met uitgeschakelde anti-malware programme) uit te voeren.

k hoop dat dit helpt - als niet, dan laat het weten.

Groeten,

Salsero2
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan