Kan gestuurde tekst als bijlage niet openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wim Kuiper

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2007
Hallo,
Ben even aan het sneupen geweest op Helpmij, maar ik kan mijn probleem zogauw niet vinden. Het probleem is ik verstuur een bijlage met het pakket office 2007 nu kan degene die het krijgt de bijlage niet openen. ik meen dat ze nog met 2000 werkt. Is daar op een makkelijke manier iets aan te doen? iets douwnloden?
Ik weet anders niet hoe zij mijn bijlage kan openen die gewoon in word zijn gemaakt.
Graag hulp
Met vriendelijke groet,
Wim

Hallo,
Ben even aan het sneupen geweest op Helpmij, maar ik kan mijn probleem zogauw niet vinden. Het probleem is ik verstuur een bijlage met het pakket office 2007 nu kan degene die het krijgt de bijlage niet openen. ik meen dat ze nog met 2000 werkt. Is daar op een makkelijke manier iets aan te doen? iets douwnloden?
Ik weet anders niet hoe zij mijn bijlage kan openen die gewoon in word zijn gemaakt.
Graag hulp
Met vriendelijke groet,
Wim

.... overigens nog een opmerking:
Er zijn heel veel mensen, zowel particulier als in bedrijven, die nog met eerdere versies van MsOffice werken.
Wanneer je Word- en Excel-bestanden verstuurt in het '2007'-formaat zal het dus geregeld voorkomen dat dit door de ontvanger niet te openen is.
Je verplicht - met andere woorden - anderen om het genoemde compatibiliteitspakket te installeren.
Zelf vind ik dat nogal 'opdringerig' en in de wetenschap dat veel mensen eerdere versies van Word en Excel gebruiken heb ik het opslaan van bestanden in deze programma's zo ingesteld, dat de bestanden worden opgeslagen als 'gewoon' DOC-, of XLS-bestand in plaats van DOCX of XLSX.
Je vindt dit via de Office-knop > Opties voor Word resp. Excel, onder de 'rubriek' Opslaan als eerste bovenaan in het venster.

Laatst bewerkt:
Kan gestuurde tekst niet als bijlage openen.

Bedankt Tée,

Ik kon niet erder reageren betreffende vakantie, ja dat gebeurd soms ook.
Maar bedankt voor de opmerking die je plaatste in je mail ik zal dat eens gaan uitzoeken zodat ik het een ander wat makkelijke kan maken.
Ik zie nog niet op de site dat het de vraag is opgelost en wat ik dan moet activeren.
Iemand een suggestie, zal wel dom zijn maar ik zie het even niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan