Kan gewerkte directories niet uit "snelle toegang" wegkrijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,

Ik heb gisteren en eergisteren mijn computer opnieuw moeten installeren met Win10, Office2016 en foto's vanaf mijn backup HDD

Al die directories heb ik nu in mijn Snelle Toegang staan.

2016-09-26 (3).jpg

Hierdoor wordt mijn scherm druk en onoverzichtelijk.

Kan ik die allemaal gedane zaken ook weg krijgen?
Het zal toch niet zo zijn, dat ik al die "gedane zaken" gewoon kan verwijderen met delete??
Ik ben dan n.l. bang dat ik dan de originele ook delete.

Met vriendelijke groet
Dukkel

Laatst bewerkt:
Vreselijk wat MD allemaal wel denkt goed te vinden voor ons.... het leidt al vaak tot overkill, dit is een heel mooi voorbeeld.
Laat ze nu eens een soort wizard maken, waar ze langs veel instellingen gaan, bijv net na de installatie, zodat je makkelijk al die keuzes kunt maken ipv van ze zelf overal op te moeten zoeken..... Dat zou nog eens een toevoeging/verbetering zijn aan dit OS.

Ik begrijp niet goed wat je met al die mappen moet. Het is volgens mij niet anders dan het principe van snelkoppelingen op het bureaublad. En als je met duizenden mappen en bestanden werkt, is het helemaal niet meer te doen. Je behoort zelf te weten wat de locatie is van jouw mappen. Veel sneller kun je met een zoekmachine werken.

Laat ze nu eens een soort wizard maken, waar ze langs veel instellingen gaan, bijv net na de installatie, zodat je makkelijk al die keuzes kunt maken ipv van ze zelf overal op te moeten zoeken..... Dat zou nog eens een toevoeging/verbetering zijn aan dit OS.

Microsoft heeft nog nooit een 'klantenpanel' gehad waar klanten kunnen meepraten en ideeën uitwisselen. Klanten zijn vaak druk met problemen die helemaal niet nodig zouden zijn als MS naar de klant zou luisteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan