Kan Gforce 6600 128 mb 20" breedbeeldscherm aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

zowa420

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 sep 2007
Men oude crt scherm heeft het begeven en dus moet ik nu opzoek naar een nieuw scherm. Ik ben van plan een 20" TFT breedbeeldscherm te kopen maar nu las ik dat sommige oudere grafische kaarten wel eens een probleem kunnen hebben met die breedbeeldschermen. Zou mijn grafische kaart dit aankunnen en zo ja welke resolutie?
Iemand enig idee?

Alvast bedankt.

Qua weergave geen probleem hoor.

Wel ff de oude driver verwijderen voor het geval en de nieuwste downloaden en installeren. Dit doe je op www.nvidia.com

Echter games spelen op breedbeeld-resolutie gaat moeilijk worden. Daar is je kaart niet krachtig genoeg voor.

Sorry, maar dat heeft toch niets met de beeldmaat te maken?

Die drivers werken toch ook voor deze kaart, die hebben toch verder niets met de monitor te maken?

Alleen de frequentie eerst op 60hz, zetten.

Sorry, maar dat heeft toch niets met de beeldmaat te maken?

Die drivers werken toch ook voor deze kaart, die hebben toch verder niets met de monitor te maken?

Alleen de frequentie eerst op 60hz, zetten.

Nee, sommige oudere drivers gaan niet tot de max. resolutie welke het desbetreffende widescreen-scherm aan kan.

De topicstarter kan beter eerst gewoon het scherm aansluiten en de aanbevolen resolutie proberen in te stellen. Wil dat niet, dan alsnog de nieuwste driver downloaden en installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan